مقاله بررسی مناسب ترین روش برآورد بار معلق روخانه ها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی مناسب ترین روش برآورد بار معلق روخانه ها دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی مناسب ترین روش برآورد بار معلق روخانه ها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مناسب ترین روش برآورد بار معلق روخانه ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی مناسب ترین روش برآورد بار معلق روخانه ها :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
آگاهی از میزان رسوب معلق، از عوامل مهم در برآورد فرسایش حوضه و تصمیم گیری در مورد احداث سازه های آبی بر روی رودخانه هاست. جهت دستیابی به این هدف، روش های مختلفی وجود دارد که از بین آن ها روش های مبتنی بر روابط دبی و رسوب یا به عبارتی منحنی های سنجه رسوب ، متداول تر می باشند. تا کنون روش های اصلاحی متعددی برای بهینه کردن پیش بینی رسوب با این تکنیک، تعریف شده است. تحقیق حاضر به منظور بررسی بهترین روش اصلاحی منحنی سنجه رسوب در ایستگاه پل دختر از زیر حوزه قزل اوزن انجام گرفت. به منظور رسیدن به این هدف، ابتدا ۸۰ درصد داده های دبی و رسوب اولیه مربوط به طول دوره آماری ۴۰ ساله در ایستگاه مورد نظر، جهت ترسیم مدل های خطی، خطی شکسته، حد وسط دسته ها و منحنی فصلی به کار گرفته شد و سپس معادلات به دست آمده، بر روی ۲۰ درصد باقیمانده داده ها اعمال گردید. با استفاده از شاخص های مختلف محاسبه خطا شامل ME, P, RMSE ، میزان خطای هر یک از منحنی های سنجه، محاسبهشد که نتایج حاصل نشان داد، روش دو خطی نسبت به سایر روش ها دارای خطای کمتری بوده و مناسب تر می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.