مقاله بررسی تطبیقی روانشناسی فرم و رنگ با اهداف آموزش و پرورش در طراحی لباس دانش آموزان ابتدائی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تطبیقی روانشناسی فرم و رنگ با اهداف آموزش و پرورش در طراحی لباس دانش آموزان ابتدائی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تطبیقی روانشناسی فرم و رنگ با اهداف آموزش و پرورش در طراحی لباس دانش آموزان ابتدائی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تطبیقی روانشناسی فرم و رنگ با اهداف آموزش و پرورش در طراحی لباس دانش آموزان ابتدائی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تطبیقی روانشناسی فرم و رنگ با اهداف آموزش و پرورش در طراحی لباس دانش آموزان ابتدائی :
تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
وزارت اموزش و پرورش اهدافی که در طول دوره ابتدایی برای دانش اموزان در نظر گرفته شدهاست را در هشت گروه تحت عناوین اهداف اعتقادی اهداف اخلاقی، اهداف علمی و اموزشی، اهداف فرهنگی و هنری، اهداف اجتماعی و اهداف زیستی ، اهداف سیاسی و اهداف اقتصادی تقسیم بندی می نماید. به همین دلیل ابتدا اهداف را برای پایه های مختلف تفکیک کرده و سعی کردیم با استفاده مناسب و اصولی از رنگ و عناصری بصری روندنیل به این اهداف را سرعت بخشیم. یکی از نمودهای ظاهری لباس مدرسه است که می توان رنگ و عناصر بصری را به زیبایی در آن بکار برد طراحی لباسها به گونه ای است که کودکدر آن علاوه بر احساس راحتی، بتواند شور و هیجاناتش را بروز داده و خلاقیتش شکوفا گردد خطوط بکاررفته در لباس به عنوان برش مدل لباس باید چنان با رنگها تلفیق شوند که ذهن کود ک را اماده یادگیری مطالب جدید کرده و در کناراین ویژگی ارامش وامنیت خاطر را حاصل نماید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.