مقاله مطالعه تأثیر مکش و دمش بر کنترل ریزش گردابه و انتقال حرارت از یک سیلندر با مقطع مربعی


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مطالعه تأثیر مکش و دمش بر کنترل ریزش گردابه و انتقال حرارت از یک سیلندر با مقطع مربعی دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه تأثیر مکش و دمش بر کنترل ریزش گردابه و انتقال حرارت از یک سیلندر با مقطع مربعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه تأثیر مکش و دمش بر کنترل ریزش گردابه و انتقال حرارت از یک سیلندر با مقطع مربعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه تأثیر مکش و دمش بر کنترل ریزش گردابه و انتقال حرارت از یک سیلندر با مقطع مربعی :

تعداد صفحات:۵

چکیده:

پدیده ریزشگردابه از پشت سیلندرها باعث القای نیروهای نوسانی برآ و پسا به آنها میشود. هدف از کنترل جریان متوقف کردن این پدیده و کمینه کردن نیروهای القایی توسط سیال میباشد. درتحقیق حاضر، با حل عددی میدان جریان آرام دوبعدی و غیرقابل تراکم عبوری از سیلندر مربعی در عدد رینولدزRe=150 و عدد پرانتلPr= 0/71 انتقال حرارت و کنترل پدیده ریزشگردابه بااستفاده از دمش و یا مکش تجزیه و تحلیل شده است. برای حل میدان جریان از روش حجم محدود مبتنی بر الگوریتم SIMPELC و شبکه جابجا نشده استفاده شده است. صحت روش عددی و کدکامپیوتری با شبیه سازی جریان پیرامون سیلندر بدون مکش و دمش بررسی شده است. الگوی جریان و پارامترهای آئرودینامیکی با اعمال مکش یا دمش بر وجوه سیلندر تغییر میکند، بهطوریکه در میزان مکش ۰/۳ از سطوح بالا و پایین سیلندر، ریزش گردابه بهطور کامل متوقف میشود. چنانچه همزمان دمش بر سطوح جلو و پشت، مکش از سطوح بالا و پایین به میزان کنترل ۰/۱ بر سیلندر اعمال شود، ریزشگردابه متوقف شده و نیروی پسای متوسط، بیش از ۵۰% کاهش مییابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.