مقاله مطالعه تجربی جریان آشفته دو سیلندر مربعی پهلو به پهلو و بررسی تاثیر عدد رینولدز بر شدت اغتشاشی و پروفیل سرعت متوسط


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
30 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مطالعه تجربی جریان آشفته دو سیلندر مربعی پهلو به پهلو و بررسی تاثیر عدد رینولدز بر شدت اغتشاشی و پروفیل سرعت متوسط دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه تجربی جریان آشفته دو سیلندر مربعی پهلو به پهلو و بررسی تاثیر عدد رینولدز بر شدت اغتشاشی و پروفیل سرعت متوسط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه تجربی جریان آشفته دو سیلندر مربعی پهلو به پهلو و بررسی تاثیر عدد رینولدز بر شدت اغتشاشی و پروفیل سرعت متوسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه تجربی جریان آشفته دو سیلندر مربعی پهلو به پهلو و بررسی تاثیر عدد رینولدز بر شدت اغتشاشی و پروفیل سرعت متوسط :

تعداد صفحات:۵

چکیده:

در این تحقیق به بررسی تجربی جریان آشفته دو سیلندر مربعی پهلو به پهلو با اعدد رینولدزهای۱۸۸۰۰ و Re=9400 پرداخته شده است. به منظور ایجاد جریان سیال در این آزمایشات از تونل باد وبرای اندازه گیری مشخصه های جریان از دستگاه جریان سنج سیم داغ استفاده شده است. دو مدل سیلندر مربعی با گوشه های پخ زده بکار رفته از جنس پلکسی گلاس با قطرهای هم اندازه به قطر ۱۵ میلی متر است. نتایج نشان می دهد که در ایستگاههای اول ماکزیمم شدت اغتشاشات ناشی از هر دنباله در محدوده گرادیان سرعت متوسط وجود دارد و با افزایش T/d اختلاف ماکزیمم و مینیم در هر دنباله کاهش می یابد تا اینکه در هر دنباله دو قله ماکزیمم شدت اغتشاشی به یک قله کاهش می یابد.و نمودارهای اغتشاشات و دنباله نسبت به رینولدزهای مختلف حساسیت کمتری دارند و می توان از این تغییرات صرفنظر نمود و نیز با کاهش T/d از ۵ به ۳ ضریب پسا کامل جفت سیلندر افزایش می یابد و ضریب پسا ترکیبی سیلندرها با آرایش پهلو به پهلو کمتر از مجموع سیلندرهای تنها می باشد و همچنین در این فاصله ها گردابه ی anti-phase حاکم و غالب است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.