مقاله تاثیر عوامل زمین شناسی مهندسی بر روی نرخ نفوذ دستگاه حفاری تمام مقطع (TBM)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تاثیر عوامل زمین شناسی مهندسی بر روی نرخ نفوذ دستگاه حفاری تمام مقطع (TBM) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تاثیر عوامل زمین شناسی مهندسی بر روی نرخ نفوذ دستگاه حفاری تمام مقطع (TBM) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر عوامل زمین شناسی مهندسی بر روی نرخ نفوذ دستگاه حفاری تمام مقطع (TBM)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تاثیر عوامل زمین شناسی مهندسی بر روی نرخ نفوذ دستگاه حفاری تمام مقطع (TBM) :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
یکی از موارد بسیاری مهمی که بر روی نرخ نفوذ و ضریب بهرهوری دستگاه حفاری تمام مقطع تونل تاثیردارد، شرایط زمینشناسی تودهسنگهای مسیر تونل است. پارامترهای زمینشناسی مهندسی شامل جهت – یابی، شرایط و فراوانی درزهها و شکستگیها در تودهسنگ، و همچنین خصوصیات سنگ بکر مانند مقاومت و تردی پارامترهای تعیینکننده برای ارزیابی و آنالیز ماشین حفاری تمام مقطع در سنگ هستند. همراه این اطلاعات با خصوصیات ماشین مانند نیروی پیشران و قدرت موجب تخمین سرعت نفوذ ماشین میگردند. پروژههای مانند تونل آب شیرین کوئینز، قطعه دوم تونل برق آبی ماناپوری و تونل برق آبی میلیانگ که اخیرا پایان یافتهاند، با بررسی تاثیر زمینشناسی و شرایط تودهسنگ در حفرپذیری ماشینهای تونلزنی تمام مقطع ارزیابی شدهاند. آزمایشاتی شامل کانیشناسی، بافت، درجه دگرگونی، سختی، مقاومت و تردی بر حفاری ماشین تاثیر دارند، و پارامترهای زمینشناسی شامل جهتیابی، شرایط و فراوانی ناپیوستگیها را در توده – سنگهای مسیر تونل کنترل مینمایند. بنابراین شرایط زمینشناسی ساختگاه باید در مرحله اول ساخت تونل بررسی گردد و بطور پیوسته تا انتهای پروژه بهروز و کامل گردد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.