مقاله تدوین استراتژی سایت های توریستی با پارادایم تجویزی (مطالعه موردی:تفرجگاه بوژان)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تدوین استراتژی سایت های توریستی با پارادایم تجویزی (مطالعه موردی:تفرجگاه بوژان) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تدوین استراتژی سایت های توریستی با پارادایم تجویزی (مطالعه موردی:تفرجگاه بوژان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تدوین استراتژی سایت های توریستی با پارادایم تجویزی (مطالعه موردی:تفرجگاه بوژان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تدوین استراتژی سایت های توریستی با پارادایم تجویزی (مطالعه موردی:تفرجگاه بوژان) :

تعداد صفحات:۲۴

چکیده:

تغییرات فزاینده عصر کنونی حاکی از دگردیسی ها بنیادین در عرصه کسب و کار سایت های توریستی می باشد.ظهور سایت های توریستی جدید و افزایش شدت همچشی بین آنها،توام با افزایش قدرت چانه زنی گردشگران و پیدایش محصولات رقیب برای فعالیت های توریستی ،چالشی مهم و اجتناب ناپذیر را برای این سایت به ارمغان اورده است.با وجود حقائق ذکر شده،برنامه ریزی استراتژیک سایت های توریستی در ایران فاقد یک چارچوب علمی و پیروی از یک رویکرد مناسب می باشد.با توجه به این مهم،نگارندگان، در این مقاله بر آن شدند تا با توجه به پارادایم تجویزی و با استفاده از مدل های برنامه ریزی استراتژیک،به تدوین استراتژی تفرجگاه بوژان به عنوان یک نمونه موردی پرداخته و راهنمایی جهت توسعه بلند مدت این سایت و برنامه ریزی استراتژیک سایر تفرجگاه ها ارائه نموده است.فرآیند تدوین استراتژی در این مقاله چهار مرحله صورت گرفته است:در مرحله اول که مرحله صفر نامیده می شود،چشم انداز،ماموریت و اهداف تفرجگاه تدوین خواهد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.