مقاله نقش شرکت و بنگاههای خرد و میانی (SMEs) در بهبود گردشگری شهری در کشوری در حال توسعه


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش شرکت و بنگاههای خرد و میانی (SMEs) در بهبود گردشگری شهری در کشوری در حال توسعه دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش شرکت و بنگاههای خرد و میانی (SMEs) در بهبود گردشگری شهری در کشوری در حال توسعه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش شرکت و بنگاههای خرد و میانی (SMEs) در بهبود گردشگری شهری در کشوری در حال توسعه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش شرکت و بنگاههای خرد و میانی (SMEs) در بهبود گردشگری شهری در کشوری در حال توسعه :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

از انجا که یکی از مشکلات اصلی در مقوله ی گردشگری شهری به کارگیری استراتژی های مناسب جهت تشویق و حمایت از شرکت ها و بنگاههای سرمایه گذار بومی در این عرصه است لذا در این مقاله سعی گردیده است با تکیه بر مطالعات کتابخانه ای و بررسی تجارب کشورهای در حال توسعه از جمله کشور آفریقای جنوبی راه کارهای ارتقای کمی و کیفی گردشگری شهری با تاکید بر تقویت موسسات و شرکت های خرد و متوسط (SMEs)مورد بررسی و بحث قرار گیرد.نتیجه ی این بررسی نشان می دهد که رفع عواملی همچون بازاریابی نا کار آمد و غیر موثر،عدم تامین ایمنی و امنیت،فقدان مهارت ها و زیر ساخت های لازم،حداقل سرمایه گذاری در زمینه ی محصولات جدید گردشگری،فقدان اطلاعات.کیفیت پایین محصولات گردشگری،و نبود همکاری میان تولید کنندگان در تشویق شرکت ها و بنگاههای اقتصاد خرد و متوسط جهت سرمایه گذاری در گردشگری شهری موثر خواهد بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.