مقاله بررسی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان درخریدهای الکترونیکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان درخریدهای الکترونیکی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان درخریدهای الکترونیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان درخریدهای الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان درخریدهای الکترونیکی :

تعداد صفحات:۹

چکیده:

وجودمزایای متعددی برای خریداران و فروشندگان موجب افزایش تمایل نسبت به خریدهای الکترونیکی است با این وجود عدم اعتماد مشتریان مانع اصلی درتحقق پیش بینی ها دراین حوزه شناخته شده است عدم تعامل رو در رو با عامل انسانی و نیز محصولات در خریدهای الکترونیکی نوعی عدم قطعیت و عدم کنترل را به دنبال دارد تحقیقات متعدد حاکی از آن است که از منظر بسیاری از مشتریان امنیت و حریم شخصی دغدغه های عمده پیش روی تراکنش ها و خریدهای الکترونیکی محسوب می شود دراین مقاله ضمن دسته بندی و نگاهی اجمالی به سیستمهای پرداخت الکترونیکی به عنوان یکی ازمهمترین زیرساختهای فنی در خریدهای الکترونیکی دو بحث صیانت از حریم خصوصی مشتریان و نیز امنیت سیستمهایی که بستر معاملات الکترونیکی را فراهم می سازند به عنوان مولفه های اصلی در ایجاد اعتماد تبیین شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.