مقاله مقایسه عملکرد سیستمهای فرودخودکار با استفاده از کنترلرهای فازی و کلاسیک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مقایسه عملکرد سیستمهای فرودخودکار با استفاده از کنترلرهای فازی و کلاسیک دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مقایسه عملکرد سیستمهای فرودخودکار با استفاده از کنترلرهای فازی و کلاسیک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه عملکرد سیستمهای فرودخودکار با استفاده از کنترلرهای فازی و کلاسیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مقایسه عملکرد سیستمهای فرودخودکار با استفاده از کنترلرهای فازی و کلاسیک :
تعداد صفحات:۸
چکیده:
دراین مقاله از روشهای کنترل فازی کلاسیک PID و ترکیبی از کنترلرهای فازی و کلاسیک در طراحی کنترلر طولی هواپیما استفاده شده است وظیفه اصلی هریک از این کنترلر ها کاهش ارتفاع و تنظیم نرخ نزول هواپیما درفازهای گلاید (Glide Slope و فلر می باشد در واقع هریک از کنترلر های طولی فوق از دو کنترلر تشکیل می شوند به این صورتکه ابتدا مقدار خطای ارتفاعه و نرخ آن نسبت به مقدا رمرجع وارد کنترلر اول شده و میزان زاویه پیچ لازم برای هدایت هواپیما به سمت مسیر مبنا تولید می شود سپس مقدار خطای زاویه پیچ و نرخ پیچش وارد کنترلر دوم شده و در نهایت میزان انحراف الویتور لازم توسط کنترلر دوم تولید شده هواپیما را به ارامی به باند فرود هدایت کرده و فرودی مناسب را برای مسافران فراهم می آورد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.