مقاله شناسایی نیازهای آموزشی شهروندان منطقه ۱۹ تهران بر اساس سرفصل موضوعات آموزشی محیط زیست
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شناسایی نیازهای آموزشی شهروندان منطقه ۱۹ تهران بر اساس سرفصل موضوعات آموزشی محیط زیست دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شناسایی نیازهای آموزشی شهروندان منطقه ۱۹ تهران بر اساس سرفصل موضوعات آموزشی محیط زیست کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی نیازهای آموزشی شهروندان منطقه ۱۹ تهران بر اساس سرفصل موضوعات آموزشی محیط زیست،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شناسایی نیازهای آموزشی شهروندان منطقه ۱۹ تهران بر اساس سرفصل موضوعات آموزشی محیط زیست :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
هدف از پژوهش حاضر شناسایی نیازهای آموزشی شهروندان منطقه ۱۹ تهران بر اساس سرفصل موضوعات آموزشی محیط زیست است. به این منظور ۶ موضوع آموزشی که در زیر مجموعههای حوزه محیط زیست طبقهبندی شد. اولویتبندی نیازهای آموزشی شهروندان در حوزه محیط زیست یکی از دغدغههای دست اندرکاران و مدیران اجرایی شهر تهران است.جامعه مورد بررسی کلیه شهروندان ساکن در منطقهی۱۹ تهران در نیمه اول سال۱۳۸۷ بود که تعداد آنها ۳۱۵/۲۴۸ نفر(۶۴۲۸۵ خانوار) بود و بر اساس جدول مورگان، ۳۸۴ نفر از طریق روش نمونهگیری تصادفی خوشهای انتخاب شدند. روش تحقیق توصیفی- پیمایشی و ابزار اندازه گیری پرسشنامه محقق ساخته بود.پس از توصیف اطلاعات جمع آوری شده از گروه نمونه جهت تجزیه و تحلیل دادهها از آزمون آماری مجذورکای و آزمون فریدمن استفاده شد. بر اساس نتایج پژوهش نیازهای آموزشی شهروندان منطقهی ۱۹تهران به گونه زیر اولویت بندی شد. برای نمونه اولویت اول: آموزش چگونگی کاهش آلودگی صوتی در شهر تهران،اولویت دوم: آموزش روشهای حفظ بهداشت محیط؛و غیره.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.