مقاله تحلیل رفتار پلهای خاکی- فولادی تحت بار راه آهن با استفاده از روش اجزاء محدود دو بعدی و سه بعدی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل رفتار پلهای خاکی- فولادی تحت بار راه آهن با استفاده از روش اجزاء محدود دو بعدی و سه بعدی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل رفتار پلهای خاکی- فولادی تحت بار راه آهن با استفاده از روش اجزاء محدود دو بعدی و سه بعدی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل رفتار پلهای خاکی- فولادی تحت بار راه آهن با استفاده از روش اجزاء محدود دو بعدی و سه بعدی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل رفتار پلهای خاکی- فولادی تحت بار راه آهن با استفاده از روش اجزاء محدود دو بعدی و سه بعدی :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

پلهای خاکی – فولادی ترکیبی از اتصال صفحات فلزی موجدار و خاک کوبیده شده در اطراف آن می باشد اندرکنش قوس فلزی و خاک باعث توزیع نیروهای قائم بصورت شعاعی در اطراف قوس فلزی می گردد. این ویژگی سازه های خاکی – فولادی باعث پایداری مطلوب سازه در برابر بارهای دینامیکی است ازطرف دیگر سرعت و سهولت اجرای این سازه ها سبب گسترش کاربرد این سازه ها به عنوان پلهای راه و راه آهن و گالری در کشورهای مختلف و ایران گردیده است اما آیین نامه های موجود و بیشتر مطالعات انجام شده در خصوص سازه های خاکی – فولادی با توجه به بارگذاری جاده ای تبیین شده و رفتار سازه های خاکی – فولادی تحت بار راه آهن کمتر مورد مطالعه قرارگرفته است لذا دراین تحقیق رفتار پلهای خاکی – فولادی راه آهن با استفاده از روش دو بعدی و سه بعدی اجزا محدود با درنظر گیری اثر شکل هندسی دهاهنه سختی دیواره های سازه و ارتفاع پوشش خاکی بررسی شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.