مقاله اولویت بندی پارامترهای موثر بر تصادفات بر اساس مدل های تعداد،شدت وریسک تصادفات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اولویت بندی پارامترهای موثر بر تصادفات بر اساس مدل های تعداد،شدت وریسک تصادفات دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اولویت بندی پارامترهای موثر بر تصادفات بر اساس مدل های تعداد،شدت وریسک تصادفات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اولویت بندی پارامترهای موثر بر تصادفات بر اساس مدل های تعداد،شدت وریسک تصادفات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اولویت بندی پارامترهای موثر بر تصادفات بر اساس مدل های تعداد،شدت وریسک تصادفات :

تعداد صفحات:۱۳

چکیده:

امروزه تصادفات رانندگی به یکی از معضلات مهم کشورهای در حال توسعه در بخش حمل و نقل و اقتصاد تبدیل شده است واز این رو در سالهای اخیر تحقیقات قابل توجهی در سراسر دنیا جهت پیش بینی تعداد ، شدت و اخیراً احتما ل وقو ع (ریسک ) تصادف انجام شده است . بهبود وضعیت ایمنی راهها نیازمند انجام مطالعاتی است که مبنای آنها ارائه مدلهایی با استفاده از پارامترهای تأثیرگذار در تصادفات نظیر ویژگی های هندسی، حجم ترافیک ، عوامل انسانی و ; می باشد . روش های مدلسازی در قالب مدل های آماری و فراابتکاری تشریح شده و در نهایت ۲۰ مدل داخلی و خارجی بر اساس متغیرهای بکار رفته و متدولوژی مورد استفاده در سه دسته تعداد، شدت و احتمال خط رتصادف (ریسک ) تفکیک شده است و بر همین اساس مؤثرترین متغیرهای مسبب تصادفات شناسایی شده تا بر اساس آنها با توجه به بودجه های اندک ایمنی تخصیص داده شده نسبت به رفع مشکلات اولویت بندی صورت گیرد . نتایج بدست آمده از مدل های تصادفات برای طبقه بندی جاده ها بر مبنای ریسکتصادفات و نیز به منظور بهبود شاخص های ایمنی کاربرد دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.