مقاله تبیین مفهوم و جایگاه مدیریت زنجیره تأمین گردشگری (TSCM) در توسعه صنعت گردشگری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تبیین مفهوم و جایگاه مدیریت زنجیره تأمین گردشگری (TSCM) در توسعه صنعت گردشگری دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تبیین مفهوم و جایگاه مدیریت زنجیره تأمین گردشگری (TSCM) در توسعه صنعت گردشگری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین مفهوم و جایگاه مدیریت زنجیره تأمین گردشگری (TSCM) در توسعه صنعت گردشگری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تبیین مفهوم و جایگاه مدیریت زنجیره تأمین گردشگری (TSCM) در توسعه صنعت گردشگری :
تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
در صنعت گردشگری همانند تمام صنایع به واسطه تعدد و تنوع نیازها، خواسته ها و انتظارات گردشگران هویت های سازمانی متعددی به فعالیتاشتغال دارند. هر یک از این سازمان ها با ارائه محصولات و خدمات مختلف بخشی از نیازهای گردشگران را برآورد می کنند. از این رو تأمین رضایت خاطر گردشگران در جهت تقویت صنعت گردشگری مرهون تلاش ها و برنامه های کلیه هویت های درگیر می باشد و از این لحاظ موفقیت و شکست این هویت ها به میزان زیادی تحت تأثیر عمکلرد و کارآمدی سایر هویت ها به عنوان یک مجموعه به هم پیوسته قرار دارد. بر این اساس در آموزه های نوین مدیریت صنعت گردشگری، هماهنگی، همکاری و تعاملات بین سازمانی به موقع و صحیح هویت های سازمانی درگیر به عنوان عاملی کلیدی در جهت کسب مزیت رقابتی پایدار هویت های یاد شده و به دنبال آن توسعه صنعت گردشگری مطرح می باشد. این موضوعدر حال حاضر تحت عنوان مدیریت زنجیره تأمین گردشگریTourism supply chain management =TSCMمورد توجه پژوهشگران است. مقاله حاضر به دنبال تبیین ضرورت و ایده کلی TSCM می تواند به طور عام در صنعت گردشگری کشور و به طور خاص در صنعت گردشگری استان همدان مورد توجه و پیاده سازی مسئولین امر قرار گیرد..
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.