مقاله رسانه و توسعه صنعت توریسم


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رسانه و توسعه صنعت توریسم دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رسانه و توسعه صنعت توریسم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رسانه و توسعه صنعت توریسم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رسانه و توسعه صنعت توریسم :

تعداد صفحات:۱۷

چکیده:

با توجه به اهمیت صنعت گردشگری در این مقاله در صدد هستیم این موضوع و تاثیر رسانه های جمعی در رشد و گسترش گردشگری را مورد بررسیقرار دهیم. ابتدا به تعاریف مختلف توسعه می پردازیم و سپس روش های اطلاع رسانی صحیح را بیان می کنیم. در ادامه استفاده از وسایل ارتباط جمعی برای آموزش جوامع در حال توسعه ذکر می شود و استفاده از وسایل ارتباط جمعی از جمله اینترنت برای توسعه و ترویج صنعت گردشگری بیان می شود. و به این نتیجه می رسیم که استفاده صحیح از رسانه های نوین از جمله اینترنت در ترویج، گسترش و معرفی گردشگری اهمیت بسیاری دارد . از جمله اهداف مورد نظر در این مقاله برجسته تر کردن نقش و تاثیر رسانه های ارتباط جمعی با تاکید بر نقش اینترنت در گسترش صنعت گردشگری است . با توجه به تحول بسیار سریع و شگرف رسانه های نوین و تاثیر عمیقی که بر جنبه های مختلف زندگی بشر عصر حاضر می گذارد و نیز نظر بهاینکه رقابت در توسعه صنعت گردشگری میان جوامع مختلف هر روز شدت بیشتری می یابد ؛ رسانه های جمعی می توانند کمک شایان توجهی در بهبود و توسعه صنعت گردشگری ایجاد کنند رسانه ها ، می توانند با داشتن نقش کاتالیزوری در شناسایی و توسعه جاذبه های گردشگری یک کشور کاربردی گسترده داشته باشند که با استفاده صحیح و مناسب از آنها می توان از این نقش به بهترین شکل ممکن بهره برد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.