مقاله بررسی الگوریتم های تخصیص ترافیک مسیر مبنا در حمل و نقل


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی الگوریتم های تخصیص ترافیک مسیر مبنا در حمل و نقل دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی الگوریتم های تخصیص ترافیک مسیر مبنا در حمل و نقل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی الگوریتم های تخصیص ترافیک مسیر مبنا در حمل و نقل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی الگوریتم های تخصیص ترافیک مسیر مبنا در حمل و نقل :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

مبحث تعادل ترافیکی یا تخصیصترافیکعلاوه بر پیشبینی جریان ترافیکدر شبکه و نقشقابل توجه آن به عنوان یکی از مراحل برنامهریزی حمل و نقل، دارای کاربردهای مهمی در شاخههای دیگر حمل و نقل نیز میباشد. از جمله این شاخههای حمل و نقل میتوان از ارزیابی پروژههای حمل و نقل، مدیریت سیستمهای حمل و نقل و طراحی شبکههای حمل و نقل نام برد. روشهای تخصیصبر حسب جریان ترافیکرا می توان به دو نوع تخصیصکمان مبنا و تخصیصمسیر مبنا تفکیککرد. در گذشته الگوریتم های بر پایه کمان بسیار مورد توجه بودند، اما پیشرفتهر روز سیستم های حمل و نقلی و نیاز به اطلاعات لحظه ای جریان در مسیرهای شبکه و پیشرفت صنعت کامپیوتر توجه محققان را به سوی الگوریتم های مسیر مبنا معطوف کرده است. در این مقاله به بررسی چهار روش الگوریتم تصویر گرادیان مزدوج ،(GP) الگوریتم تصویر گرادیان ،(NCP) تخصیصمسیر مبنا، تخصیص با مساله تکمیلی غیرخطی پرداخته و سپسنتایج استفاده از این روشها نسبت به هم از نظر تعداد ،(DSD) و الگوریتم تجزیه سیمپلیکال غیرهمفزون (CGP) تکرار، دقت و سرعتدر رسیدن به جواب تعادل مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان می دهد که الگوریتم های بر پایه مسیر نسبت به الگوریتم های بر پایه کمان با سرعت و دقت بیشتر و بعلاوه با تعداد تکرار کمتر به تابع هدف مورد نظر می رسد. از طرفی حصول اطلاعات مسیر در این روشها موجب افزایشکارایی آنها در برخی روشهای تصمیم گیری خواهد شد. همچنین، میتوان گفت که در بین چهار الگوریتم ها مسیر مبنای بررسی شده، الگوریتم تصویر گرادیان مزدوج با سرعت بیشتر و تعداد تکرار کمتری به تعادل میرسد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.