مقاله تعیین حداقل فاصله بین راه فرعی و دوربرگردان بر اساسمیانگین نرخ برخوردها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تعیین حداقل فاصله بین راه فرعی و دوربرگردان بر اساسمیانگین نرخ برخوردها دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تعیین حداقل فاصله بین راه فرعی و دوربرگردان بر اساسمیانگین نرخ برخوردها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین حداقل فاصله بین راه فرعی و دوربرگردان بر اساسمیانگین نرخ برخوردها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تعیین حداقل فاصله بین راه فرعی و دوربرگردان بر اساسمیانگین نرخ برخوردها :
تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
در چند سال اخیر در شهر تهران برای مدیرت بهتر حرکت گردش به چپ از راههای فرعی به راههای اصلی این حرکت را کردهاند. در نتیجه رانندگان به جای گردشبه چپمستقیم از راه (RTUT) تبدیل به حرکت گردشبه راستبعلاوه دوربرگردان ۳فرعی به راه اصلی، مجبور هستند اقدام به گردش به راست نموده و سپسدر قسمت میانه بین تقاطعی و یا در تقاطع چراغدار پاییندست اقدام به دوربرگردان کنند. این تحقیق به ارزیابی نرخ برخوردهای ۴ ترافیکی رخ داده شده در مانور حرکتی گردشبه راست بعلاوه دوربرگردان، با توجه به فاصله بین موقعیت دوربرگردان از راه فرعی و حجمهای گردشی و عبوری از این ناحیه می- پردازد. بدین منظور با جمعآوری پارامترهای هندسی، ترافیکی و برخوردهای رخ داده شده در پنج دوربرگردان شهر تهران و با استفاده از آنالیزهای رگرسیون خطی علاوه بر ارائه مدل پیشبینی نرخ برخوردهای ترافیکی برای حرکت گردشبه راست بعلاوه دوربرگردان از راه فرعی به اصلی، پیشنهاداتی جهت تعیین حداقل فاصله بین راه فرعی از دوربرگردان با توجه به نرخ برخوردهای قابل قبول در این ناحیه، ارائه شده است. همچنین برای تأیید مدل نهایی ارائه شده از نرمافزار شبیهسازی کمکگرفته شده است. SYNCHRO
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.