مقاله بررسی عددی غلظت آلاینده های وسایل نقلیه روی دیوار درجهت باد و دیوار پناه در مجرای خیابان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی عددی غلظت آلاینده های وسایل نقلیه روی دیوار درجهت باد و دیوار پناه در مجرای خیابان دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی عددی غلظت آلاینده های وسایل نقلیه روی دیوار درجهت باد و دیوار پناه در مجرای خیابان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عددی غلظت آلاینده های وسایل نقلیه روی دیوار درجهت باد و دیوار پناه در مجرای خیابان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی عددی غلظت آلاینده های وسایل نقلیه روی دیوار درجهت باد و دیوار پناه در مجرای خیابان :
تعداد صفحات:۶
چکیده:
دراین مقاله به بررسی عددی غلظت آلاینده های وسایل نقلیه روی دیوار در جهت باد و دیوار پناه درمجرای خیابان با نسبت عرض مجرا به ارتفاع ساختمان برابر ۲/۵ و با استفاده از نرم افزار فلوئنت پرداخته شده است مدل توربولانسی دو معادله ای k-epsilon RNG به همراه مدل انتقال گونه ها بدون واکنش بهترتیب برای بررسی میدان باد و پخش آلودگی در داخل مجراهای خیابان به کار گرفته شده اند دامنه حل عددی نیز توسطنرم افزار گمبیت شبکه بندی شده است برای شبیه سازی انتشار آلودگی حاصل از وسایل نقلیه یک خط منبع آلودگی در وسط خیابان قرا رداده شده اس در سرعت های ۰/۵ متر برثانیه ، ۲ متر بر ثانیه، ۸ متر بر ثانیه و ۲۰ متر بر ثانیه نتایج شبیه سازی غلظت آلاینده ها با یکدیگر مقایسه شده است. از مقایسه کانتورهای غلظت برای سرعتهای مختلف دیده می شود که چون انتقال و رقیق سازی آلودگی در مجزای خیابان در سرعتهای بالاتر بیشتر شده است و انتشار آلودگی به سمت بیرون مجزا سریع تر شده است در نتیجه غلظت آلاینده های وسایل نقلیه روی دیوار درجهت باد ودیوار پناه در مجرای خیابان با افزایش سرعت باد کاهش می یابد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.