مقاله تحلیل قابلیت اعتمادپابند وسلوتیپSKL14 با استفاده از روش مکانیک شکست تحت اثر بارهای خستگی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل قابلیت اعتمادپابند وسلوتیپSKL14 با استفاده از روش مکانیک شکست تحت اثر بارهای خستگی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل قابلیت اعتمادپابند وسلوتیپSKL14 با استفاده از روش مکانیک شکست تحت اثر بارهای خستگی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل قابلیت اعتمادپابند وسلوتیپSKL14 با استفاده از روش مکانیک شکست تحت اثر بارهای خستگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل قابلیت اعتمادپابند وسلوتیپSKL14 با استفاده از روش مکانیک شکست تحت اثر بارهای خستگی :
تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
پابندها درطولعمر بهره برداری تحت اثر بارهای سیکلی ناشی از عبور بارترافیکی قرارمیگیرند تحت اثر این نوع بارگذاریمستعد بروز پدیده خستگی هستند با ت وجه به اهمیت آن در حفظ ایمنی و پایداری خط بررسی رفتار خستگی از اهمیت بالایی برخوردار است طبیعت تصادفی بارهای وارده و خواص خستگی فلز بررسی این پدیده را به روش های معین امکان پذیرنیست و باید از روشهای مبتنی بر تئوری قابلت اعتماد استفاده نمود به همین منظور مدل اجزا محدود خط آهن تحت اثربارهای ترافیکی تصادفی شبیه سازی شده و تحلیل دینامیکی شد در ادامه مدل اجزا محدود پابند و سلو تیپSKL14 تحت اثر تاریخچه زمانی تغییر مکانهای بدستآمده از تحلیل دینامیکی تحلیل و دامنه تنش معادل به ازای عبورهربار تصادفی قطار بدستآمد. بادرنظرگرفتن متغیرهای تصادفی مقاومت و بارگذاری تحلیلقابلیت اعتماد با استفاده از روش مکانیک شکست انجام شد برای تعیین ضریب قابلیت اعتماد از روش FORM استفاده شد با انجام نتایج تحلیل حساسیت مشخص شد که متغیر تصادفی دامنه تنش معادل بیشترین تاثیر را برروی مقدار ضریب قابلیت اعتماد داراست.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.