مقاله عملکرد لایه ارتجاعی پلی اورتان درروسازیهای بتنی مترو برای مقابله با انتقال ارتعاشات
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله عملکرد لایه ارتجاعی پلی اورتان درروسازیهای بتنی مترو برای مقابله با انتقال ارتعاشات دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله عملکرد لایه ارتجاعی پلی اورتان درروسازیهای بتنی مترو برای مقابله با انتقال ارتعاشات کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عملکرد لایه ارتجاعی پلی اورتان درروسازیهای بتنی مترو برای مقابله با انتقال ارتعاشات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله عملکرد لایه ارتجاعی پلی اورتان درروسازیهای بتنی مترو برای مقابله با انتقال ارتعاشات :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
یکی از روشهای موثرجهت مقابله با ارتعاش و آلودگی صوتی ناشی از سیستم حمل ونقل ریلی استفاده از لایه ارتجاعی پلی اورتان تمام مقطع فرش الاستیک درزیربستر بتنی روسازی راه آهن می باشد ساختار خطوط بتنی الاستیک با خطوط بتنی معمولی غیرالاستیک کاملا متفاوت بوده و باعث تغییرات قابل توجه در مقادیر لنگرهای خمشی تنشها تغییر مکان قائم دال و ; می شود لذا ایجاد تغییر در دال بتنی روسازی الزامی می بادش دراین مقاله سعی شده تا با مدلسازی یک نوع متداول از روسازی بتنی الاستیک تغییرات ایجاد شده درمقادیر پارامترهای موثر روسازی نظیر لنگرهای خمشی تغییر مکان قائم دال تنش کششی و تنش فشاری مورد بررسی و مقایسه قرارگرفته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.