مقاله باز اندیشی در آموزش و پرورش ، تبیین راهبرد اقدام پژوهی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله باز اندیشی در آموزش و پرورش ، تبیین راهبرد اقدام پژوهی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله باز اندیشی در آموزش و پرورش ، تبیین راهبرد اقدام پژوهی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله باز اندیشی در آموزش و پرورش ، تبیین راهبرد اقدام پژوهی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله باز اندیشی در آموزش و پرورش ، تبیین راهبرد اقدام پژوهی :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
یکی از شروط لازم برای تحقق هدفهای نظام تعلیم و تربیت ، دخالت دادن معلمان در شناخت مشکلات فرآیند یاد دهی یادگیری است و این ضرورت و نیاز در صورتی واقعیت می یابد که خود آنها در شناخت مشکلات فعال شوند و در جهت رفع موانع به طور آگاهانه قدم بردارند.اقدام پژوهی رویکردی است که معلمان را به این صلاحیت حرفه ای می رساند . در اقدام پژوهی ، معمولاً معلم خود پژوهشگر است مثلاً مشکلات فرآیند تدریس را به طور گام به گام در طول یک مدت معین و با استفاده از ساز و کارهای گوناگون پژوهشی (پرسشنامه ، مصاحبه و 😉 مورد کندوکاو قرار می دهد. این امر کمک می کند تا معلمان نقش موثری در شناخت مسائل آموزشی به ویژه فرآیند یاددهی یادگیری داشته باشند ، علاوه بر آن انجام اقدام پژوهی به وسیله معلمان باعث می شود که نتایج تحقیق کاربرد ملموس تری داشته باشد.لذا جایگاه اقدامی پژوهی در آموزش و پرورش به منظور افزایش مهارت و صلاحیت پژوهندگی معلمان به عنوان یک نیاز و ضرورت احساس می شود .در این مقاله به معرفی و توصیف اقدام پژوهی برای بالا بردن صلاحیت های حرفه ای معلمان پرداخته خواهد شد .به طور خلاصه به کارگیری این رویکرد می تواند زمینه را برا اصلاح و ارتقاء سطح یادگیری دانش آموزان ، برنامه های آموزشی ، روش های تدریس ، روش های یاد دهی یادگیری و توسعه صلاحیت های حرفه ای مغفول در معلمان مهیا نماید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.