مقاله جنبه های آموزش کیفی در جهت رسیدن به رشد اقتصادی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله جنبه های آموزش کیفی در جهت رسیدن به رشد اقتصادی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله جنبه های آموزش کیفی در جهت رسیدن به رشد اقتصادی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله جنبه های آموزش کیفی در جهت رسیدن به رشد اقتصادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله جنبه های آموزش کیفی در جهت رسیدن به رشد اقتصادی :

تعداد صفحات:۱۳

چکیده:

بهبود کیفیت آموزش نقش اصلی را در ارتقاء توانایی های فردی و نتایج به دست آمده از فرایند آموزش دارد و برای دست یابی به آموزش با کیفیت باید تمام جنبه های دخیل در آموزش دارای استانداردهایی باشند. متأسفانه اغلب برنامه ریزان همواره توجه خود را به یک جنبه از عوامل موثر بر ارتقاء کیفیت آموزش در مدارس جلب کرده و به ابعاد دیگر کم توجهی کرده اند که این مورد می تواند به دوری از اهدف خود در راه رسیدن به آموزش باکیفیت منجر شود. در این مقاله سعی می شود، عواملی مانند کیفیت مدارس وکیفیت تدریس معلمان که در ارتقاء کیفیت آموزش دخیل می باشند مورد بحث قرار گیرد ودر مورد نقش هر یک از عوامل، نکاتی مطرح می شود که امید است اگر یک نظام آموزشی آنها را مد نظر قرار دهد، بتواند در آینده به نتایج مطلوبی در زمینه آموزشی برسد. از سوی دیگر، متخصصان علم اقتصاد همواره نحوه تأثیر گذاری سرمایه انسانی جامعه بر نتایج و برون دادهای اقتصادی را مورد توجه داشته و سوالاتی در مورد منشأ این توانایی ها مطرح کرده و همواره بر این باور بوده اند که توانایی های فعلی افراد نشانگر سرمایه گذاری های صورت گرفته بر روی این توانایی ها در گذشته می باشد و با سرمایه گذاری مناسب در جهت ارتقاء کیفیت آموزشها می توان میزان رشد اقتصادی کشور را در آینده بالا برد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.