مقاله به کارگیری بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و بزرگ؛ ارائه مدل مفهومی


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله به کارگیری بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و بزرگ؛ ارائه مدل مفهومی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله به کارگیری بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و بزرگ؛ ارائه مدل مفهومی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله به کارگیری بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و بزرگ؛ ارائه مدل مفهومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله به کارگیری بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و بزرگ؛ ارائه مدل مفهومی :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

بازاریابی و به طور اخص، بازارگرایی به عنوان یک عامل اصلی درعملکرد کسب و کار شناخته می شود. به طوری که عدم بازارگرایی و مهارت درکسب و کارهای کوچک اغلب منجر به سطوح پائین تر عملکرد و ریسک های بالاتر شکست می شود. این مقاله در راستای توسعه ی مفهوم بازاریابی کارآفرینانه و کاربرد آن هم در شرکت های کوچک و هم بزرگ است. ادبیات مربوط به بازاریابی شرکت های کوچک نشان دهنده ی،اهمیت بازارگرایی، گرایش به نوآوری، نگرش کارآفرینانه و مشتری محوری در این شرکت هاست. مرور ادبیات مربوطه همچنین نشان دهنده ی همپوشانی میان این عوامل در بسیاری از موارد است. بررسی جامع ادبیات بازاریابی کارآفرینانه نشان دهنده ی مطرح شدن بازاریابی کارآفرینانه به عنوان یک پارادایم نوظهور برای بازاریابی شرکت های کوچک و همچنین یک استراتژی محوری برای خلق مزیت رقابتی در شرکت های بزرگ است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.