مقاله بررسی و ارزیابی دوره های آموزشکارآفرینی از دیدگاه مدرسان دوره ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و ارزیابی دوره های آموزشکارآفرینی از دیدگاه مدرسان دوره ها دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و ارزیابی دوره های آموزشکارآفرینی از دیدگاه مدرسان دوره ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و ارزیابی دوره های آموزشکارآفرینی از دیدگاه مدرسان دوره ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و ارزیابی دوره های آموزشکارآفرینی از دیدگاه مدرسان دوره ها :

تعداد صفحات:۹

چکیده:

در پنج سال اخیر کارگاهها و دوره های آموزشی زیادی در خصوص ارتقاء مهارتهای کارآفرینی فارغ التحصیلان دانشگاهی از طریق سازمان آموزش فنی و حرفه ای، اداره کل کار و امور اجتماعی و دیگر سازمانهای ذیربط ارائه گردیده است. این تحقیق با هدف بررسی این دوره ها از دیدگاه طراحی آموزشی در ۸ بعد تعیین هدف، ویژگیهای محتوا، نوع روش و آموزش بکار برده شده، نوع رسانه های انتخاب شده جهت آموزش، کیفیت آموزشگران دوره ها، وضعیت زمان و مکان برگزاری دوره ها، شیوه ارزشیابی از دوره ها و همچنین فعالیتها و تجربیات یادگیری از دیدگاه فراگیران انجام گرفته است. مطالعه از نوع مطالعات توصیفی- پیمایشی بوده که با استفاده از یک پرسشنامه محقق ساخته اطلاعات مورد نیاز از ۱۳۷ نفر از مدرسان دوره های کارآفرینی سال ۱۳۸۹ استان ایلام انجام گرفته است. روایی پرسشنامه با استفاده از نظر متخصصین و نخبگان مرتبط با موضوع و پایایی آن با احتساب ضریب آلفای کرونباخ قابل قبول و پذیرش برآورد گردید. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی شامل: جدول توزیع فراوانی، میانگین، میانه و همچنین آزمونهای آمار استنباطی شامل: آزمون توزیع دوجمله ای و آزمون t استفاده گردید. نتایج تحقیق نشان می دهد که در تمامی ابعاد مورد مطالعه میزان مطابقت و رعایت اصول طراحی آموزشی در اجرای دوره ها از دیدگاه مدرسان در حد متوسط بوده و بطور معناداری کمتر از میانگین می باشد. لذا به نظر می رسد چنانچه سازمانهای ذیربط بخواهند مجدداً این دوره ها را اجرا نمایند می بایست از نظر طراحی آموزشی دوره را بازنگری نموده و اصول علم تکنولوژی آموزشی در طراحی کارگاهها و دوره های آموزشی را بیشتر رعایت نمایند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.