مقاله بررسی اثر طراحی راهگاههای ورودی هوا بر احتراق و سطح آلایندگی موتورهای دیزل


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثر طراحی راهگاههای ورودی هوا بر احتراق و سطح آلایندگی موتورهای دیزل دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر طراحی راهگاههای ورودی هوا بر احتراق و سطح آلایندگی موتورهای دیزل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر طراحی راهگاههای ورودی هوا بر احتراق و سطح آلایندگی موتورهای دیزل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر طراحی راهگاههای ورودی هوا بر احتراق و سطح آلایندگی موتورهای دیزل :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

طراحی سیستم مکش و راهگاههای ورودی و سوپاپها نقش مهمی در بهینه کردن عملکرد موتور دارد. در این تحقیق با استفاده از یک مدل CFD و استفاده از کد AVL-FIRE تاثیر طراحی راهگاههای ورودی هوا در یک حالت تغییر یافته نسبت به مدل پایه، بر میزان آشفتگی جریان درون محفظه احتراق و مشخصههای احتراقی، بر روی سیکل عملکردی موتور دیزل OM- محفظه احتراق و مشخصههای احتراقی، بر روی سیکل عملکردی موتور دیزل ۴۵۷ بررسی میشود. شبیه سازی موتور به صورت سیکل باز شامل مراحل مکش، تراکم و احتراق (تا لحظه باز شدن سوپاپ دود) انجام میشود. نتایج بدست آمده از شبیه سازی حالت پایه موتور با نتایج آزمایشگاهی صحه گذاری شده تا امکان اعتماد به سایر نتایج، برای بحث و مقایسه فراهم گردد. شبیه سازیهای انجام شده بر روی تاثیر هندسه راهگاههای ورودی نشانگر این مطلب است که بهینه سازی هندسه راهگاههای ورودی هوا میتواند نقش بسیار کلیدی در کارایی موتور و سطح آلایندههای آن داشته باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.