مقاله نقش کارگزارهای هوشمنددرمحیط B2Bتجارت الکترونیکی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله نقش کارگزارهای هوشمنددرمحیط B2Bتجارت الکترونیکی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نقش کارگزارهای هوشمنددرمحیط B2Bتجارت الکترونیکی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش کارگزارهای هوشمنددرمحیط B2Bتجارت الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نقش کارگزارهای هوشمنددرمحیط B2Bتجارت الکترونیکی :
تعداد صفحات:۸
چکیده:
همزمان با پیشرت علم و تکنولوژی درزمینه شبکه های کامپوتری و ورود تجارت الکترونیکی به این عرصه و نقش تعیین کننده ی آن درتمامی انواع تجارت ها ومعاملات روزمره از آنجا که ایده های تجارت الکترونیک مدلهایی کارآمد در مراحل نیازسنجی شناسایی محصول و عرضه کننده مذاکرات وتوافق ها در معاملات تجاری ارایه می دهد یک ی از راه حلهای تجارت الکترونیک به کارگیری کارگزارهای نرم افزاری هوشمند با قابلیت یادگیری و تصمیم گیری هوشمندانه در محیط های B2B است که این محیط ها به دلیل برخورداری ازچهار فاز مشترک تامین و تدارک مواد مدیریت حلقه تامین و نمودار کار و مدیریت ارتباط با تامین کننده وحضور عامل هاینرم افزاری هوشمند در فازهای مختلف ه رچهار زیرفرایند نه تنها فرایند انتخاب و تصمیم گیری را به دلیل بالا بودن میزان تحلیل ها و امکان بررسی موارد بیشتر بهبود می دهد بلکه تصمیم گیران شرکت را از بعضی فرایندهای وقت گیر و تکراری فارغ می کند دراین مقاله به روش تحلیل محتوا با تعریف کارگزارهای هوشمند نقش آنها در محیطهای تجاری B2B بررسی میشود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.