مقاله بررسی تاثیر ویژگیهای جمعیت شناختی مشتریان برتمایل به خریداینترنتی کالاهای گران قیمت با روش پرداخت هزینه قبل از ارسال کالا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر ویژگیهای جمعیت شناختی مشتریان برتمایل به خریداینترنتی کالاهای گران قیمت با روش پرداخت هزینه قبل از ارسال کالا دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر ویژگیهای جمعیت شناختی مشتریان برتمایل به خریداینترنتی کالاهای گران قیمت با روش پرداخت هزینه قبل از ارسال کالا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر ویژگیهای جمعیت شناختی مشتریان برتمایل به خریداینترنتی کالاهای گران قیمت با روش پرداخت هزینه قبل از ارسال کالا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر ویژگیهای جمعیت شناختی مشتریان برتمایل به خریداینترنتی کالاهای گران قیمت با روش پرداخت هزینه قبل از ارسال کالا :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

تجارت الکترونیک به معنای واقعی آن هنوز درایران اجرایی نشده است و اکثر فروشگاه های اینترنتی موجود فروشگاه های کوچکی هستند که محصولات ارزان قیمت ارایه می نمایند علت این امر ایجاد بسترهای مناسب برای تحقق تجارت الکترونیک است صاحبان فروشگاه ها معمولا با مشکل اعتماد پایین مشتریان درخریدهای اینترنتی مواجه هستند و این امر باعث شده تا کالاهای ارایه شده درفروشگاه های اینترنتی ایرانی محدود به کالاهای ارزان قیمت شود که مشتری ریسک زیادی را در قبال خرید آنها احساس نمی کند بنابراین فروشگاه های اینترنتی که کالاهای گران قیمت عرضه می کنند برای اینکه فروش بهتری داشته باشند مجبورند هزینه کالا را در هنگام تحویل کالا به مشتری از اودریافت کنند مشکلی که این روش ایجاد می کند نیاز به سرمایه درگردش زیاد است چرا که معمولا از زمان ارسال کالا تا وصول هزینه زمان زیادی صرف خواهد شد بنابراین فروشگاه ها مایلند خریدار ابتدا هزینه کالا را پرداخت نموده و سپس کالا برای او ارسال شود هدف این پژوهش برررسی این موضوع است که میزان تمایل مشتریان فروشگاه های اینترنتی درایران به خرید کالاهای گران قیمت با پرداخت هزینه قبل از ارسال کالا چقدر است و چه رابطه ای بین ویژگیهای جمعیت شناختی مشتریان و این میزان تمایل وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.