مقاله ارزیابی کارایی مدیرتی ارتباط با مشتری نمایندگی های فروش شرکت ایران خودرو با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها DEA
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی کارایی مدیرتی ارتباط با مشتری نمایندگی های فروش شرکت ایران خودرو با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها DEA دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی کارایی مدیرتی ارتباط با مشتری نمایندگی های فروش شرکت ایران خودرو با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها DEA کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی کارایی مدیرتی ارتباط با مشتری نمایندگی های فروش شرکت ایران خودرو با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها DEA،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی کارایی مدیرتی ارتباط با مشتری نمایندگی های فروش شرکت ایران خودرو با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها DEA :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری نمایندگی های فروش شرکت ایران خودرو و بررسی کارایی آنها هدف اصلی ا ین تحقیق می باشد یکی از این روشها استفاده از مدلهای DEA می باشد این روش ابتدا ۲۸ واحد از نمایندگی های ایران خودرو انتخاب شده و سپس با توجه نظرات خبرگان اقدام به تعیین ورودیها و خروجیهای مهم سیستم ارتباط با مشتری شده است سپس یکی از مدلهای DEA مدل ثانویه CCR اصلاح شده خروجی محور برای هر نمایندگی فرموله شده است نتایج حاصل از حل این مدلها مشخص شدن دو گروه کارآ و ناکارآ می باشد نمایندگی هایی که ناکارآ ارزیابی شده اند نمرات کمتر از یک اخذ کرده اند بنابراین قابل رتبه بندی می باشند اما نمایندگی هایی که کارآ ارزیابی شده اند همگی نمره یک گرفته اند بنابراین قابل رتبه بندی نمی باشند برای رتبه بندی این نمایندگی ها از مدل اندرسون و پترسون استفاده شده است که با توجه به آن و نتایج بدست آمده قبلی رتبه بندی کاملی از کل نمایندگی ها ارایه شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.