مقاله استخراج و تعیین قطبیت ویژگیهای کالا با استفاده از متون بازبینی های مشتریان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله استخراج و تعیین قطبیت ویژگیهای کالا با استفاده از متون بازبینی های مشتریان دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله استخراج و تعیین قطبیت ویژگیهای کالا با استفاده از متون بازبینی های مشتریان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استخراج و تعیین قطبیت ویژگیهای کالا با استفاده از متون بازبینی های مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله استخراج و تعیین قطبیت ویژگیهای کالا با استفاده از متون بازبینی های مشتریان :
تعداد صفحات:۹
چکیده:
بازبینی های مشتریان درباره کالاها اطلاعات مفیدی را درباره تجربه آنها از استفاده از آن محصول ارایه م یکند با فراگیر شدن روزافزونتجارت الکترونیک تعداد بازبینی های ارایه شده توسط مشتریان درباره کالاها به سرعت درحال رشد است این مساله باعث دشواری خواندن کل بازبینی ها جهت اخذ یک تصمیم آگاهانه برای سایر مشتریان می شود از طرفی پیگیری نظرات و عقاید مشتریان درباره کالاها را برای تولید کنندگان محصولات دشوار می سازد دراین مقاله سیستم پیشنهاد شده با استفاده از روش های متن کاوی ویژگیهای مهم کالا را در قالب دنباله هایی از کلمات استخراج می کند سپس با استفاده از یک روش کشف احساسی گرایش معنایی مطرح شده درباره آن ویژگیها را تعیین می نماید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.