مقاله تاثیر مدیریت دانش و عوامل سازمانی براجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
13 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر مدیریت دانش و عوامل سازمانی براجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر مدیریت دانش و عوامل سازمانی براجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر مدیریت دانش و عوامل سازمانی براجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر مدیریت دانش و عوامل سازمانی براجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری :

تعداد صفحات:۹

چکیده:

امروزه مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش به عنوان یکیاز عوامل کلیدی استراتژیک برای همه سازمان ها درمحیط رقابتی کنونی مطرح می باشد از سوی دیگر مدیریت دانش عامل کلیدی و مهم در اجرای موفق سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری است به همین دلیل دراین مقاله به شناسایی عوامل موثر برموفقیت مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته می شود از جمله مهمترین این عوامل می توان به مدیریت دانش اشاره کرد که دراجرای موفق سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری حائز اهمیت فراوان می باشد سایر عوامل موثر براین امر عبارتندا ز عوامل سازمانی، تکنولوژی، تجارب در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری و مشتری محوری می باشد عوامل سازیمان شامل عوامل مهمی همچون ساختار سازمانی، تخصیص منابع و منابع انسانی و فرهنگی سازمانی می باشد به نظر می رسد دو عامل اخیردرعوامل سازمانی از سایر عوامل مذکور مهمتر می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.