مقاله تبیین رابطه بین استراتژی بازاریابی الکترونیک و عملکرد شرکت چهارچوبی مفهومی درحوزه وب


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تبیین رابطه بین استراتژی بازاریابی الکترونیک و عملکرد شرکت چهارچوبی مفهومی درحوزه وب دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تبیین رابطه بین استراتژی بازاریابی الکترونیک و عملکرد شرکت چهارچوبی مفهومی درحوزه وب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین رابطه بین استراتژی بازاریابی الکترونیک و عملکرد شرکت چهارچوبی مفهومی درحوزه وب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تبیین رابطه بین استراتژی بازاریابی الکترونیک و عملکرد شرکت چهارچوبی مفهومی درحوزه وب :

تعداد صفحات:۱۳

چکیده:

استراتژی های بازاریابی دربازارهای الکترونیکی همواره یکی از مقوله های مهمی است که درحوزه های جدید مطالعات بازاریابی مورد توجه قرارگرفته است اما دراین زمینه دیدگاه های بسیار متنوعی ارایه شدها ست از سویی دیگر با توجه به اینکه در کشورمان مطالعات چندانی دراین زمینه انجام نشده است بنابراین بررسی این استراتژی ها از اهمیت دو چندان برخوردار است زیرا با ورود به دنیای تجارت الکترونیکی و استفادها ز ابزارهای نوین درحوزه هیا جدید فناوری و تجارت بنگاه ها ناگزیر خواهند شد تا با بکارگیری استراتژی های نوین تجاری خود را بر ای فشارهای رقابتی جدید آماده نمایند. دراین مقاله ضمن تشریح بازاریابی الکترونیک و تاکید برلزوم توجه به این نوع از بازاریابی به عنوان یک اهرم رقابتی و عامل هم افزایی در افزایش کارایی سعی شده تا اجزا مختلف استراتژی بازاریابی الکترونیک درحوزه وب بازاریابی اینترنتی و همچنین عوامل تاثیر گذار براین اجزا را بررسی کرده و درپایان رابطه بین استراتژی بازاریابی اینترنتی و عملکرد شرکت را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.