مقاله ارزیابی مقاومت لغزشی روکش میکروسرفیسینگ در آزادراه تهران – قم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی مقاومت لغزشی روکش میکروسرفیسینگ در آزادراه تهران – قم دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی مقاومت لغزشی روکش میکروسرفیسینگ در آزادراه تهران – قم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی مقاومت لغزشی روکش میکروسرفیسینگ در آزادراه تهران – قم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی مقاومت لغزشی روکش میکروسرفیسینگ در آزادراه تهران – قم :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

امروزه به دلیل نقشی که راهها به عنوان یک شریان مهم در حمل و نقل و جابجایی سریع و ایمن مسافر در توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی یک کشور ایفا می کنند، از مهمترین زیرساختهای آن کشور و به عنوان یک سرمایه عظیم ملی محسوب می گردند. از آنجائیکه روسازی از مهمترین و بعضا پر هزینه ترین بخش یک راه محسوب می گردد بایستی در طراحی و ساخت و اجرا و همچنین نگهداری آن دقت کافی به عمل آید. به همیندلیل در کشورهای پیشرفته از دیر باز به این مسئله دقت شده و مطالعات و تحقیقات وسیعی انجام گرفته است. هدف از این پروژه ارزیابی مقاومت لغزشی روکش میکروسرفیسینگ می باشد که برای رسیدن به این هدف آزادراه تهران قم حد فاصل میدان جهاد تا پل فرودگاه امام خمینی به عنوان بررسی موردی که از این نوع روکش می باشد انتخاب گردید. در این مقاله با استفاده از بازرسی چشمی ، انجام آزمایشات میدانی و جمعآوری آمار و اطلاعات عملکرد لغزشی این روکش مورد تجزیه و تحلیلی قرار گرفت برای این منظور در منطقه مورد مطالعه آزمایش بافت درشت و آونگ انگلیسی انجام گرفت که بعد از گذشت یک سال از اجرای این روکش در مسیر رفت متوسط بافت درشت ۰,۸۸ میلیمتر و متوسط عدد لغزندگی آن ۵۰,۶۴ می باشد و در مسیر برگشت متوسط بافت درشت ۰,۹۷ میلیمتر و متوسط عدد لغزندگی آن ۵۲,۴ تعیین گردید که این اعداد نشان دهنده وجود مقاومت لغزندگی مناسب در اکثر مقاطع بوده و در بازرسی چشمی نیز در بعضی مقاطع روسازی داری نقص بوده که مقاومت لغزشی در آن مقاطع از حد استاندارد کمتر می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.