مقاله مروری بر تکنیکهای داده کاوی درمدیریت ارتباط با مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مروری بر تکنیکهای داده کاوی درمدیریت ارتباط با مشتری دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مروری بر تکنیکهای داده کاوی درمدیریت ارتباط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مروری بر تکنیکهای داده کاوی درمدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مروری بر تکنیکهای داده کاوی درمدیریت ارتباط با مشتری :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

مدیریت ارتباط با مشتری شامل مجموعه ای از فرایندها برای ایجاد یک ارتباط بلندمدت و سودآور بامشتریان است از آنجایی که رشد سریع اینترنت و تکنولوژی های مرتبط با آن فرصت های بازاریابی را افزایش داده و ارتباط بین مشتریان و سازمان ها را دگرگون کرده و تغییر شکل داده مدیریت ارتباط با مشتری از اطلاعات فرایندها تکنولوژی و افراد برایمدیریت این ارتباط کمک میگیرد داده کاوی یک ابزار رایج برای تحلیل و استخراج اطلاعات از بین حجم زیادی از داده هاست که از طریق آن می توان بدون دخالت کاربران الگوهای مفیدی را برای اطلاعات پنهان به دست آورد درنتیجه به کارگیری آن در CRM نقش مهمی را در بالا بردن سطح و کارایی این نوع مدیریت خواهد داشت دراین مقاله به بررسی تکنیکهای داده کاوی درخصوص مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته و سپس مهمترین کاربردهای آن ها را دراین زمینه بیان می کنیم

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.