مقاله بررسی تأثیر عدد رینولدز و فرود و زبری نسبی بر ضریب دارسی-ویسباخ در کانال های مستطیلی با استفاده از داده های آزمایشگاهی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
14 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر عدد رینولدز و فرود و زبری نسبی بر ضریب دارسی-ویسباخ در کانال های مستطیلی با استفاده از داده های آزمایشگاهی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر عدد رینولدز و فرود و زبری نسبی بر ضریب دارسی-ویسباخ در کانال های مستطیلی با استفاده از داده های آزمایشگاهی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر عدد رینولدز و فرود و زبری نسبی بر ضریب دارسی-ویسباخ در کانال های مستطیلی با استفاده از داده های آزمایشگاهی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر عدد رینولدز و فرود و زبری نسبی بر ضریب دارسی-ویسباخ در کانال های مستطیلی با استفاده از داده های آزمایشگاهی :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

ضریب زبری یکی از مهمترین عوامل موثر در طراحی کانا لها بوده که تعیین هر چه دقی قتر آن منجر به طرحی اقتصاد یتر وبهین هتر م یگردد. از این رو در این تحقیق ابتدا میزان تأثیر عوامل مختلف هیدرولیکی و هندسی بر ضریب زبری در کانال مستطیلی با استفاده از نتایج داد ههای آزمایشگاهی، تعیین گردیده و سپس با استفاده از تحلی لهای آماری روش مناسب برای محاسب هی ضریب زبری در کان ا لهای مستطیلی با توجه به میزان تأثیر هر کدام از عوامل مورد بررسی، ارائه شده است. در انتها میزان صحت عملکرد فرمول ارائه شده در مقایسه با سایر فرمولهای معتبر بوسیله نتایج داد ههای آزمایشگاهی، بررسی گردیده است. نتایج آزمایشات نشان م یدهد که با افزایش قطر مصالح و همچنین ضخامت لایه مصالح ریخته شده در داخل کانال، میزان ضریب دارسی -ویسباخ افزایش م یدهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.