مقاله بررسی پایداری خودرو در حرکت طولی درحضور لقی سیستم فرمان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی پایداری خودرو در حرکت طولی درحضور لقی سیستم فرمان دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی پایداری خودرو در حرکت طولی درحضور لقی سیستم فرمان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی پایداری خودرو در حرکت طولی درحضور لقی سیستم فرمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی پایداری خودرو در حرکت طولی درحضور لقی سیستم فرمان :
تعداد صفحات:۸
چکیده:
دراین مقاله جهت بررسی اثرلقی موجود در سیستم فرمان برروی رفتاردینامیکی و پایداری خودرو یک مدل کامل خودرو با چهارده درجه آزادی و مدل فرمان دنده شانه ای با دو درجه آزادی تهیه گردید. درمدل فرمان لقی درجعبه فرمان لحاظ شده که نیرویناشی از برخورد دو جسم با معرفی دو المان مکانیکی فنر و دمپر در محل برخورد معرفی شده است پس از استخراج معادلات مربوطه شبیه سازی توسط نرم افزار سیمولینک متلب انجام شده و تاثیر اندازه لقی برویژگی خوش فرمانی و پایداری خودرو مورد مطالعه قرار گرفت مشاهده شد به ازای مقادیر مخترفی از لقی سیستم می تواند رفتاری پریودیک یا شبه پریودیک و یا اشوبناک داشته باشد همچنین با افزایش مقدار لقی پایداری خودرو بیشتر به خطر افتاده تا جایی که دریک لقی خاص که پاسخ سیستم درآن آشوبناک شده یکی از چرخهای خودرو از زمین کنده شده و خودرو واژگون می شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.