مقاله بررسی تاثیر عدد فرود ذره پایاب و دبی رسوب بر روی حداکثر عمق آبشستگی در محل تلاقی رودخانه ها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تاثیر عدد فرود ذره پایاب و دبی رسوب بر روی حداکثر عمق آبشستگی در محل تلاقی رودخانه ها دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تاثیر عدد فرود ذره پایاب و دبی رسوب بر روی حداکثر عمق آبشستگی در محل تلاقی رودخانه ها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر عدد فرود ذره پایاب و دبی رسوب بر روی حداکثر عمق آبشستگی در محل تلاقی رودخانه ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر عدد فرود ذره پایاب و دبی رسوب بر روی حداکثر عمق آبشستگی در محل تلاقی رودخانه ها :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
مکانی که دو رودخانه به هم برخورد می نمایند را محل تلاقی رودخانه ها می نامند. به دلیل تغییر در مقدار و جهت سرعت، مقدار دبی جریان و دبی رسوب، پدیده هایی چون فرسایش عمیق در بستر، فرسایش سواحل و رسوبگذاری درپائین دست محل تلاقی اتفاق می افتد. این مکان به عنوان ناحیه ای با اغتشاش بالا و حرکت سه بعدی جریان شناخته شده است این امر باعث ایجاد خسارت به ابنیه مجاور و از همه مهمتر تغییر مورفولوژی رودخانه می شود. یکیاز عوامل مهم و تاثیرگذار در الگوی رسوب در تلاقی رودخانه ها، عدد فرود ذره پایاب و دبی رسوب می باشد. در این تحقیق ابتدا با آنالیز ابعادی پارامترهای بی بعد موثر استخراج شدهاند و سپس با ساخت و طراحی مدل فیزیکی ودستگاه کالیبره شده تزریق رسوب، تاثیر عدد فرود ذره پایاب و دبی رسوب بر روی حداکثر عمق آبشستگی در محلتلاقی رودخانه ها مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج نشان داد که با افزایش عدد فرود ذره پایاب و دبی رسوب حداکثر عمق فرسایش به ترتیب افزایش و کاهش می یابد و همچنین الگوی رسوبی تغییر مییابد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.