مقاله طراحی مدلی برای انتخاب استراتژی مصرف کالای داخلی یا خارجی با استفاده از تئوری بازی ها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی مدلی برای انتخاب استراتژی مصرف کالای داخلی یا خارجی با استفاده از تئوری بازی ها دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی مدلی برای انتخاب استراتژی مصرف کالای داخلی یا خارجی با استفاده از تئوری بازی ها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی مدلی برای انتخاب استراتژی مصرف کالای داخلی یا خارجی با استفاده از تئوری بازی ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی مدلی برای انتخاب استراتژی مصرف کالای داخلی یا خارجی با استفاده از تئوری بازی ها :
تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
از نتایج آشکار انقلاب صنعتی، قرن هفدهم، در اروپا پیدایش پدیده استعمار بود. تولید انبوه و نیاز به مصرف تولیدات نتیجه ای جز ترویج فرهنگ مصرف گرایی در کشورهای جهان سوم نداشت. با ترویج و تبلیغ مصرف گرایی که به نوعی بیانگر استعمار نوین بود، شکاف طبقاتی، تجمل گرایی، عدم خودباوری در تولید، تعطیل شدن کارخانه های داخلی، افزایش بیکاری و; را به دنبال داشت. از آن جایی که تغییر و تحول در سبک زندگی نوین اجتناب ناپذیر است، روشمقابله با فرهنگ مصرف گرایی کالاهای خارجی به شکلی که پاسخگویی نیازهای امروز مردم هم باشد علامت سوال بزرگی است که نیاز به تامل بیشتر دارد. مقاله حاضر با استفاده از تئوری بازی ها به دنبال یک تعادل نش است تابتواند تعادلی را بین ۴ بازیکن حقوقی (دولت، تولید کننده خارجی، تولید کننده داخلی و مردم)که هر یک در خصوصمصرف کالای داخلی و خارجی استراتژی های متفاوتی نیز دارند را بدست آورد. علاوه بر این در این مقاله، نشان داده شده است که استفاده از تئوری بازی ها در شرایط تصمیم گیری گروهی می تواند ابزار مناسبی برای دستیابی بهتصمیم گیری های کلان بادرنظرگرفتن تمام زوایا چه به صورت تعاونی یا غیر تعاونی، یا به صورت ایستا و یا پویا باشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.