مقاله بانکداری الکترونیک و تاثیر آن بر عوامل موثر بر رضایت مشتریان


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بانکداری الکترونیک و تاثیر آن بر عوامل موثر بر رضایت مشتریان دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بانکداری الکترونیک و تاثیر آن بر عوامل موثر بر رضایت مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بانکداری الکترونیک و تاثیر آن بر عوامل موثر بر رضایت مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بانکداری الکترونیک و تاثیر آن بر عوامل موثر بر رضایت مشتریان :

تعداد صفحات:۹

چکیده:

فناوری اطلاعات کلیه بخشهای جمعه را دستخوش تغییرات و تحولات منحصر به فردی کرده است. بانکها به عنوان یکی از اساس ترین بخشهای اقتصادی جوامع از این امر برکنار نمانده اند. در این پژوهش برآنیم نگرش و نحوه برخورد مشتریان را با این پدیده در بخش بانکداری ایران که در قالب رضایت و یا عدم رضایت نمود پیدا می کند بررسی کنیم. روش به کار رفته در این پژوهش بر اساس هدف کاربردی، تصمیم گرا می باشد و بر اساس روش، توصیفی- پیمایشی می باشد. جامعه آماری پژوهش حاضر را کلیه مشتریان بانک ملی شهر ارومیه که قادر به تکمیل پرسشنامه بودند.، تشکلیل داده است. گرد آوری اطلاعات با استفاده از پرسشنامه صورت گرفته است. برای تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیات از آزمون ضریب همبستگی گاما(با توجه به نوع متغیرها که گسسته ترتیبی بوده اند) استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان می دهد بین استفاده توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی و رضایت مشتریان رابطه معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.