مقاله ارزیابی مدیریت بحران در تخلیه شبکه های حمل و نقل
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی مدیریت بحران در تخلیه شبکه های حمل و نقل دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی مدیریت بحران در تخلیه شبکه های حمل و نقل کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی مدیریت بحران در تخلیه شبکه های حمل و نقل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی مدیریت بحران در تخلیه شبکه های حمل و نقل :
تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
وقایع طبیعی نظیر زمین لرزهها ، آتشفشانها و… افزایشیافته است. از جمله اقدامات مدیریتی جهت کاهشآثار منفی بحران تخلیه۱ میباشد. از ویژگیهای تخلیه میتوان به افزایشناگهانی تقاضای سفر در دوره زمانی کوتاه، رفتار متفاوت از افراد و تغییرات در عرضه عادی شبکه به دلایل مختلف رااشاره نمود. به منظور بهینگی فرایند تخلیه از سیاستهای مختلفی نظیر تغییر جهت خیابانها، تغییرزمانبندی چراغها و حضور نیروهای پلیس استفاده میشود. با توجه به خصوصیات ذکر شده استفاده از مدلهای پویا جهت مدلسازی تخلیه مناسب است. در این مقاله با استفاده ازتخصیصدینامیکی ۲ بر مبنایشبیه سازی شبکه حمل و نقل و روشی ابتکاری، فرمول بندی تعیین جهت بهینه کمانهای شبکه برای تخلیه تعیین می گردد. مدل ارائه شده قادر به تغییر جهت خیابان ها ۳ در شبکه موجود برای تخلیه بهینه(حداکثر خروجی در زمانی معین ) می باشد . با توجه به عدم نیاز به هزینه و راحتی اعمال سیاست تغییر جهت کمان های شبکه، و زمان کم مورد نیاز اجرا آن، روشی مناسب در شرایط بحرانی می باشد. مدلبرای یکشبکه آزمایشی اجراء گردید و نکته قابل توجه زمان حل بالا به علت وجود تعداد متغیر های زیاد می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.