مقاله تعیین شاخص ریسک جهت اولویت بندی اجزای شبکه حمل و نقل در برابر بحران سیل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعیین شاخص ریسک جهت اولویت بندی اجزای شبکه حمل و نقل در برابر بحران سیل دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعیین شاخص ریسک جهت اولویت بندی اجزای شبکه حمل و نقل در برابر بحران سیل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین شاخص ریسک جهت اولویت بندی اجزای شبکه حمل و نقل در برابر بحران سیل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعیین شاخص ریسک جهت اولویت بندی اجزای شبکه حمل و نقل در برابر بحران سیل :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

در تحقیق حاضر درجه اهمیت اجزای مختلف شبکه حمل و نقل بر اساس شاخص ریسک تعیین گردیده است. با توجه به این درجه اهمیت ، بازسازی اجزای شبکه حمل و نقل جاده ای استان گلستان پساز بروز سیل اولویت بندی گردیده است. شاخص ریسک با استفاده از شاخص های دسترسی و هیدرولوژی تعیین گردیده است. در بخشدسترسی ابتدا شبکه راههای استان گلستان با استفاده از نرم افزار ۲مدل MEME سازی گردید. در مرحله دوم بر اساساحجام ترافیکی روزانه در سطح استان شبکه مورد نظر بار گذاری گردید. با توجه به مطالعات متعددی که در گذشته بر روی شاخص دسترسی انجام گرفته است، شاخصی مناسب بر اساس حجم ترافیکجهت تعیین شاخصدسترسی تعریف گردید. در مرحله سوم این فرضکه هر کدام از اجزای شبکه راههای استان تحت بروز بحران سیل تخریب گردید، شاخصدسترسی برای دو حالت (قبل و بعد از تخریب کمان) برآورد شده است. در مرحله پایانی با توجه به اختلاف بین شاخص دسترسی (قبل و بعد از تخریب) برای هر یکاز اجزای شبکه ، درجه اهمیت آن عضو و اولویت بندی پساز بروز بحران سیل تعیین گردید. در بخشهیدرولوژی ابتدا پیک سیلاب رودخانه های موجود در محدوده مورد مطالعه تعیین گردید. سپس حداکثر دبی قابل عبور توسط پلهای موجود بر روی رودخانه ها برآورده شد. در مرحله پایانی میزان آسیب پذیری یا احتمال تخریب پل بر اثر وقوع سیل برای کمانهای مورد نظر در شبکه حمل و نقل جاده ای استان تعیین گردید. مقادیر بدست آمده به صورت ضریبی برای شاخصدسترسی به کار گرفته شد و براساس آن شاخص ریسک بدست آمده، وسپساجزای شبکه حمل و نقل برای شرایط بروز بحران سیل اولویت بندی گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.