مقاله بررسی مدل رفتاری واستفاده از پارکینگهای عمومی و ارائه روش بهینه بهره وری (مطالعه موردی پارکینگ شهید باهنر منطقه یک شهرداری تهران)


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی مدل رفتاری واستفاده از پارکینگهای عمومی و ارائه روش بهینه بهره وری (مطالعه موردی پارکینگ شهید باهنر منطقه یک شهرداری تهران) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی مدل رفتاری واستفاده از پارکینگهای عمومی و ارائه روش بهینه بهره وری (مطالعه موردی پارکینگ شهید باهنر منطقه یک شهرداری تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مدل رفتاری واستفاده از پارکینگهای عمومی و ارائه روش بهینه بهره وری (مطالعه موردی پارکینگ شهید باهنر منطقه یک شهرداری تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی مدل رفتاری واستفاده از پارکینگهای عمومی و ارائه روش بهینه بهره وری (مطالعه موردی پارکینگ شهید باهنر منطقه یک شهرداری تهران) :

تعداد صفحات:۱۷

چکیده:

تحقیقات بسیاری در زمینه شناسایی مدل های صحیح بهره وری از پارکینگ های عمومی جهت افزایش کارایی وکاهش ترافیک محدوده این پارکینگ ها صورت پذیرفته است.اکثر این تحقیقات استفاده از ظرفیت حداکثری وروند درآمدزایی این مکانها را مورد توجه وارزیابی قرار داده اند. در این مقاله و درراستای کاربری بهینه از پارکینگ ها، آنالیز داده های پارکینگ نمونه شهید باهنر واقع در خیابان شهیددکتر باهنر(نیاوران)شهرداری منطقه یک، مورد بررسی قرار گرفت. شناسایی روند بهره برداری از پارکینگ های عمومی به ویژه پارکینگ نمونه و چگونگی توزیع کاربرهای عمده ی این پارکینگ جهت رسیدن بهحداکثر بهره وری ظرفیت پارکینگویافتن روند صحیح جهت شیفت پیک(قله) زمان پارکتا بدین ترتیب رفتار صحیح ترافیکی در استفاده از ساعت های کم ترافیک ایجاد شود. در این تحقیق پس از انجامفرآیندتبدیل داده های ستونی کارت خوان پارکینگشهید باهنر به پارامترهای معنادار ترافیکی با توجه به معیار های آماری نتایج کمی، تفسیر کیفی شده ونحوه روشاستفاده از پارکینگها برای تغییر در کارکردتبیین می شود. با استفاده از بررسی داده های آماری پارکینگ نمونه می توان به اولویت بندی وتعیین ساعت وشرایط بحرانی پارکینگپرداخت.در پایان به منظور کاربردی شدن پژوهشبه بیان مدل ارائه شده در خصوصپارکینگشهید باهنر(مطالعه موردی) پرداخته و نتایج آن ارائه می شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.