مقاله مقایسه ی اثر بخشی طراحی محیط های یادگیری تلفیقی به روش تئاتر پداگوژیک برنامه ای و خلاق


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه ی اثر بخشی طراحی محیط های یادگیری تلفیقی به روش تئاتر پداگوژیک برنامه ای و خلاق دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه ی اثر بخشی طراحی محیط های یادگیری تلفیقی به روش تئاتر پداگوژیک برنامه ای و خلاق  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه ی اثر بخشی طراحی محیط های یادگیری تلفیقی به روش تئاتر پداگوژیک برنامه ای و خلاق،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه ی اثر بخشی طراحی محیط های یادگیری تلفیقی به روش تئاتر پداگوژیک برنامه ای و خلاق :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

طراحی محیط های یادگیری به شیوه های متفاوتی صورت می پذیرد. هر شکل از طراحی ها تاثیرلت آموزشی و پرورشی متفاوتی را در پی دارند. در نظام های آموزشی تلفیقی این طراحی حساسیت های خاص خود را د رپی دارد. در پژوهش حاضر محیط های تلفیقی که هم از مزایای یادگیری الکترونیکی سود می بردند و هم از مزایای محیط های حضوری، مطابق با محیط های نمایشی تعلیم و تربیت برنامه ای و خلاق طراحی شده اند. جامعه آماری شامل کلیه نو آموزان مقطع پیش دبستانی شهرستان اسد اباد که تعداد آنها ۹۵۰ نفر در ۳۲ کلاس بود. روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای بود که د رمجموع ۸۰ نفر در ۴ کلاس ۲۰ نفر انتخاب شدند. روش پژوهش شبه ازمایشی بوده و در آن چهار گروه به صورت طرح سولومون د رگروه های جای گرفتند. ابزار گرد آوری داده ها شامل آزمون ۲۵ سئوالی یادگیری مفاهیم رایانه ای با پایانی ۰/۸۳، آزمون ۲۵ سئوالی یادداری مفاهیم رایانه ای با پایانی ۰/۸۳، پس از تجزیه و تحلیل داده ها، نتایج آزمون تحلیل واریانس یک راهه نشان داد که بین گروه های شرکت کننده در طرح تفاوت معناداری وجود دارد (۰/۰۰۱> p ). نتایج ازمون تعقیبی LSD بینگر ان بود که گروه هایی که در محیط یادگیری تلفیقی به شیوه ی تئاتر خلاق طراحی شده بودند در میزان یادگیری، یادداری بهتر از گروهایی بودند که در محیط تلفیقی به شیوه ی تئاتر مشارکتی برنامه ای، طراحی شده بودند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.