مقاله وابستگی مقبولیت یا عدم مقبولیت دوچرخه راه ها به مدل شهری


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله وابستگی مقبولیت یا عدم مقبولیت دوچرخه راه ها به مدل شهری دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله وابستگی مقبولیت یا عدم مقبولیت دوچرخه راه ها به مدل شهری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله وابستگی مقبولیت یا عدم مقبولیت دوچرخه راه ها به مدل شهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله وابستگی مقبولیت یا عدم مقبولیت دوچرخه راه ها به مدل شهری :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

در گذشته شهرها بر اساس مقیاس انسانی ساخته شده و محدوده گسترششان خارج از توان حمل و نقل با چهارپایان نمی بود. پیشرفت تکنولوژی و زندگی ماشینی تحمیلاتی را بر شکل شهر ها اعمال نموده است، افزایش سرعت حمل و نقل، افزایش فاصله ها و جابه جایی کاربری ها را به دنبال داشته است، به طوری که برای بازگشت به سرعت کمتر حمل ونقل دوچرخه ای نیاز به تجدید نظر در مکانیابی کاربری ها مدل شهر احساس می شود، بر مبنای این فرض که شهر با هر مدلی قادر به پذیرش دوچرخه راه ها در جهت سیستم حمل و نقل خود نخواهد بود، و با توجه به اینکه محور پژوهش های پیشین بر مبنای مسائلی چون توپوگرافی، آب و هوا، زیر ساخت ها، امنیت و ; است و در کمتر منبع مستقلی مدل شهر به عنوان فاکتور مهم در این امر، مطرح شده است، پژوهش حاضر ضمن تهیه شاخص های مقبولیت دوچرخه راه ها به کنکاش آنها در مدل شهرهای گسترده، ستاره ای، خطی، فشرده و باغ شهر می پردازد و در پایان ضمن عنوان داشتن ویژگیهای یک مدل پذیرنده دوچرخه راه، توچه به عدم زروگویی به مدل شهری برای پذیرش دوچرخه راه را گوشزد می نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.