مقاله مقایسه ابعاد خودکارآمدی دردانش آموزان دارای اختلال نقص توجه بیش فعالی و عادی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مقایسه ابعاد خودکارآمدی دردانش آموزان دارای اختلال نقص توجه بیش فعالی و عادی دارای ۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مقایسه ابعاد خودکارآمدی دردانش آموزان دارای اختلال نقص توجه بیش فعالی و عادی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه ابعاد خودکارآمدی دردانش آموزان دارای اختلال نقص توجه بیش فعالی و عادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مقایسه ابعاد خودکارآمدی دردانش آموزان دارای اختلال نقص توجه بیش فعالی و عادی :
تعداد صفحات:۴
چکیده:
اختلال نقص توجه / بیش فعالی یک الگوی رفتاری است که علاوه بردوره کودکی دربزرگسالی ظاهر می شود و از نظرتکاملی با میزان نامتناسبی از عدم توجه تکانش و پرتحرکی بروز می کند تیتر ۱۹۹۸ اختلال ADHD برای بسیایر از دانش آموزان مشکلات قابل توجهی ایجاد می کند و برعملکرد شناختی اجتماعی هیجانی خانوادگی آنان و سپس دربزرگسالی برعملکرد شغلی و زناشویی انها تاثیر می گذارد علیزاده ۱۳۸۳ تحقیقات درمورد شیوع اختلال ADHD نشان داده اند که در ۴ تا ۱۰ درصد جمعیت کودکان شایع می باشد اسکونتی و همکاران ۲۰۰۷ و فقط محدود به دوره کودکی نیست بلکه در ۵۰ تا ۸۰ درصد موارد درنوجوانی دیده می شود بارکلی ۱۹۹۷ گزارش ها نشان میدهد که ۳۵ درصد نوجوانان دارای ADHD دست کم یکبار از مدرسه اخراج شده اندو این درصد ها درنوجوانان عادی ۸ تا ۱۰ درصد بوده است گلداستین و گلداستین ۱۹۹۸ شواهدی وجود دارد که بالا رفتن سطح خودکارآمدی دردانش آ»وزان باعث افزیاش انگیزش تحصیلی م شود گلاور و برونتینگ ترجمه علینقی خرازی ۱۳۸۳ درواقع از جمله متغیرهای تاثیر گذارکه احتمال می رود سطوح ان در نوجوانان مبتلا به ADHD پایین باشد خودکارآمدی است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.