مقاله ارائه مدلی کاربردی و عملیاتی جهت مدیریت خصوصی سازی انرژی و راهکارهای عملی و اجرایی بهینه سازی آن درسطح فرابخشی بخشی و تبعی کشور با توجه به رویکرد سند چشم انداز بیست ساله کشور


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه مدلی کاربردی و عملیاتی جهت مدیریت خصوصی سازی انرژی و راهکارهای عملی و اجرایی بهینه سازی آن درسطح فرابخشی بخشی و تبعی کشور با توجه به رویکرد سند چشم انداز بیست ساله کشور دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدلی کاربردی و عملیاتی جهت مدیریت خصوصی سازی انرژی و راهکارهای عملی و اجرایی بهینه سازی آن درسطح فرابخشی بخشی و تبعی کشور با توجه به رویکرد سند چشم انداز بیست ساله کشور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدلی کاربردی و عملیاتی جهت مدیریت خصوصی سازی انرژی و راهکارهای عملی و اجرایی بهینه سازی آن درسطح فرابخشی بخشی و تبعی کشور با توجه به رویکرد سند چشم انداز بیست ساله کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدلی کاربردی و عملیاتی جهت مدیریت خصوصی سازی انرژی و راهکارهای عملی و اجرایی بهینه سازی آن درسطح فرابخشی بخشی و تبعی کشور با توجه به رویکرد سند چشم انداز بیست ساله کشور :

تعداد صفحات:۲۲

چکیده:

توصیف ساختارها و بازارهای شامل بربازار سوخت عوامل بلندمدت و اصلی بروز زنجیره ای از ناکارآمدی ها و ناهنجاری ها را توصیف می کند که ماخروجی آن را به شکل چندناهنجاری دربازار سوخت و حمل و نقل کشور مشاهده م یکنیم پرداخت یارانه سوخت موجب افزایش شدید تقاضای خودرو و باقی ماندن وسائط نقلیه پرمصرف دربازار می شود که درنهایت هردو موجب بالا رفتن تصاعدی مصرف سوخت می گردند سوبسیدهای اشکار و پنهان موجب ایجاد تقاضای کاذب خودرو وهمچنین خارج نشدن خودروهای فرسوده از چرخه مصرف و کلا کاهش شدید هزینه های استفادها ز خودرو شخصی درمقابل خودروهای حمل و نقل عمومی شده است درنتیجه مصرف سوخت درون چرخه منفی قرار گرفته است افزایش دائمی سوبسید کاهش مستمر هزینه حمل و نقل سواری بنزین سوز و درنتیجه تقاضای بیشتر برای آن و نهایتا مصرف بیشتر سوخت می گردد هرنوع راهکارها نیز از برخورد با این چرخه اولیه و اصلی باید شروع گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.