مقاله بازاریابی و تبلیغات هوشمند مبتنی بر بارکد، منطبق با ویژگیهای بومی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بازاریابی و تبلیغات هوشمند مبتنی بر بارکد، منطبق با ویژگیهای بومی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بازاریابی و تبلیغات هوشمند مبتنی بر بارکد، منطبق با ویژگیهای بومی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازاریابی و تبلیغات هوشمند مبتنی بر بارکد، منطبق با ویژگیهای بومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بازاریابی و تبلیغات هوشمند مبتنی بر بارکد، منطبق با ویژگیهای بومی :
تعداد صفحات:۹
چکیده:
موبای لبارکد، یک شیوه قانع کننده و هوشمند برای سهیم کردن جامعه مورد هدف تبلیغ، با تجربه های پرمعنی وسنجشپذیر میباشد. این راهحل، با ایجاد ارتباط مستقیم بین تجار و مشتریان، بواسطه اپراتورهای تلفن همراه، پلی میان دنیاهای آنلاین و آفلاین برقرار میکند، که به مصرفکنندگان اجازه میدهد اطلاعات بیشتری درباره محصولات تولیدی و یا توسعه لحظهای آن محصولات از طریق گوشهای موبایل و بارکدهای موجود در تبلیغات، بدست بیاورند. موبای لبارکد، میتواند از مشکلاتی که در زمینه ارتباط تولیدکنندگان و مصرفکنندگان وجود دارد، کم کند. از جمله این مشکلات می – توان به: تعامل تجار و مشتریان و سنجش بازخوردهای این تعامل، دسترسی سریع مشتریاندر هر زمان و مکان به اطلاعاتیدر مورد کالای مورد پسندشان و ایستا ویکطرفه بودن روشهای تبلیغاتی موجود، اشاره کرد. در این تحقیق سعی براین است تا با استفاده ازموبای لبارکد، راهکارهایی منطبق بر ویژگیهای بومی برای رفع این مشکلات پیشنهاد شود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.