مقاله بازاریابی و تبلیغات هوشمند مبتنی بر بارکد، منطبق با ویژگیهای بومی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بازاریابی و تبلیغات هوشمند مبتنی بر بارکد، منطبق با ویژگیهای بومی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بازاریابی و تبلیغات هوشمند مبتنی بر بارکد، منطبق با ویژگیهای بومی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازاریابی و تبلیغات هوشمند مبتنی بر بارکد، منطبق با ویژگیهای بومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بازاریابی و تبلیغات هوشمند مبتنی بر بارکد، منطبق با ویژگیهای بومی :

تعداد صفحات:۹

چکیده:

موبای لبارکد، یک شیوه قانع کننده و هوشمند برای سهیم کردن جامعه مورد هدف تبلیغ، با تجربه های پرمعنی وسنجشپذیر میباشد. این راهحل، با ایجاد ارتباط مستقیم بین تجار و مشتریان، بواسطه اپراتورهای تلفن همراه، پلی میان دنیاهای آنلاین و آفلاین برقرار میکند، که به مصرفکنندگان اجازه میدهد اطلاعات بیشتری درباره محصولات تولیدی و یا توسعه لحظهای آن محصولات از طریق گوشهای موبایل و بارکدهای موجود در تبلیغات، بدست بیاورند. موبای لبارکد، میتواند از مشکلاتی که در زمینه ارتباط تولیدکنندگان و مصرفکنندگان وجود دارد، کم کند. از جمله این مشکلات می – توان به: تعامل تجار و مشتریان و سنجش بازخوردهای این تعامل، دسترسی سریع مشتریاندر هر زمان و مکان به اطلاعاتیدر مورد کالای مورد پسندشان و ایستا ویکطرفه بودن روشهای تبلیغاتی موجود، اشاره کرد. در این تحقیق سعی براین است تا با استفاده ازموبای لبارکد، راهکارهایی منطبق بر ویژگیهای بومی برای رفع این مشکلات پیشنهاد شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.