مقاله اثر یک دوره تمرینات منتخب ژیمناستیک بر قابلیت های حرکتی کودکان مبتلا به بیش فعالی وکمبود توجه ۳ تا ۶ ساله


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اثر یک دوره تمرینات منتخب ژیمناستیک بر قابلیت های حرکتی کودکان مبتلا به بیش فعالی وکمبود توجه ۳ تا ۶ ساله دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثر یک دوره تمرینات منتخب ژیمناستیک بر قابلیت های حرکتی کودکان مبتلا به بیش فعالی وکمبود توجه ۳ تا ۶ ساله  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثر یک دوره تمرینات منتخب ژیمناستیک بر قابلیت های حرکتی کودکان مبتلا به بیش فعالی وکمبود توجه ۳ تا ۶ ساله،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثر یک دوره تمرینات منتخب ژیمناستیک بر قابلیت های حرکتی کودکان مبتلا به بیش فعالی وکمبود توجه ۳ تا ۶ ساله :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

اختلال بیش فعالی و کمبود توجه (ADHD)، اختلالی عصبی رشدی است که با سه ویژگی اصلی یعنی نارسایی توجه، بیش فعالی وتکانشگری توصیف میشود. پژوهش حاضر با هدف تاثیر تمرینات منتخب ژیمناستیک برقابلیت های حرکتی کودکان مبتلا به بیش فعالی و کمبود توجه (ADHD) انجام شده است. در این تحقیق نیمه تجربی ابتدا در ۳ مهد کودک شهر همدان پرسشنامه PKBS بین ۱۲۰ والدین و مربیان کودکان توزیع شد که ۱۴ کودک (۳ تا ۶ ساله) مبتلا به اختلال (ADHD) مشخص گردید. سپس با تقسیم تصادفی به دو گروه تجربی و گروه کنترل تقسیم شدند. در ابتدا، اجزای منتخب قابلیت های حرکتی با آزمون موتوریک _ مدول (مومو) ارزیابیشد. سپس گروه تجربی به مدت ۱۲ هفته، هفته ای ۲ جلسه به تمرینات منتخب ژیمناستیک پرداختند. پس ازاتمام دوره مداخله، آزمون موتوریک _ مدول مجددا اجرا و نتایج توسط تی تست تحلیل گردید. گروه های تجربی و کنترل در پیش آزمون به عمل آمده در اجزای منتخب قابلیت های حرکتی تفاوت معناداری را به نمایش ننهادند. ۱۲ هفته برنامه منتخب تمرینی ژیمناستیک در گروه تجربی تغییرات معنی داری در همه اجزای منتخب قابلیت حرکتی بغیر از انواع تعادل ایجاد کرد، این در حالیست که در گروه کنترل تفاوت معنی داری در هیچ یک از قابلیت های حرکتی مشاهده نشد. طبق نتایج این تحقیق می توان ادعا کرد تمرینات منتخب ژیمناستیک گام موثری درافزایش قابلیت های حرکتی کودکان (ADHD) بغیر از تعادل در برداشت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.