مقاله بررسی و مقایسهی نگرش والدین دانش آموزان مدارس ابتدایی نسبت به برنامه های جدید درس تربیت بدنی بر اساس جنسیت و سن آنان


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و مقایسهی نگرش والدین دانش آموزان مدارس ابتدایی نسبت به برنامه های جدید درس تربیت بدنی بر اساس جنسیت و سن آنان دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و مقایسهی نگرش والدین دانش آموزان مدارس ابتدایی نسبت به برنامه های جدید درس تربیت بدنی بر اساس جنسیت و سن آنان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و مقایسهی نگرش والدین دانش آموزان مدارس ابتدایی نسبت به برنامه های جدید درس تربیت بدنی بر اساس جنسیت و سن آنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و مقایسهی نگرش والدین دانش آموزان مدارس ابتدایی نسبت به برنامه های جدید درس تربیت بدنی بر اساس جنسیت و سن آنان :

تعداد صفحات:۵

چکیده:

مقدمه: پژوهش حاضر از نوع توصیفی پیمایشی بوده و به بررسی و مقایسه ی نگرش والدین دانش آموزان -مدارس ابتدایی نسبت به برنامههای جدید درس تربیت بدنی بر اساس جنس و سن آنان می پردازد . روش شناسی جامعه آماری شامل والدین دانشآموزان مدارس ابتدایی شهر بابل در سال تحصیلی ۹۱-۹۰ بوده که تعداد آنها ۱۸۷۵۱ هزار نفر میباشد. به منظور انتخاب نمونه های آماری از روش نمونهگیری تصادفی خوشهای استفاده شده و حجم نمونه طبق جدول مورگان به تعداد ۷۳۵ نفر میباشد. جهت جمعآوری اطلاعات از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شده که روایی و پایایی آن پس از جمعآوری نظرات و دیدگاههای اساتید مختلف کشور و انجام یک مطالعه مقدماتی مورد تأیید قرار گرفت=۰/۸۷یافتهها: نتایج به دست آمده با استفاده از آمارهای توصیفی و استنباطی موجود در نرم افزار SPSS19 نشان میدهد که نگرش اکثر والدین نسبت به برنامههای جدید درس تربیت بدنی مثبت میباشد۹۶/۲ درصد( و بین نگرش والدین بر اساس متغیرهای جنس و سن آنان تفاوت معنی داری وجود دارد. نگرش مردان مثبتتر از زنان بوده است و به جز در یک مورد نگرش والدین با سن کمتر مثبتتر بوده است. نتایج حاصل از تحقیق مبنی بر نگرش مثبت والدین نسبت به برنامه های جدید درس تربیتبدنی، عقیده و نظر برخی کارشناسان مبنی بر نگرش منفی اولیاء و عدم توجه آنان نسبت به این درس را رد نموده و خلاف آن را اثبات می نماید و لذا علت برگزاری ضعیف و نامناسب درس تربیت بدنی در مدارس را باید به وسیله انجام تحقیقات دیگری بررسی نمود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.