مقاله رابطه اعتماد به رسانه های ورزشی و اثرگذاری آنها در بین دختران دانشجوی ورزشکار


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه اعتماد به رسانه های ورزشی و اثرگذاری آنها در بین دختران دانشجوی ورزشکار دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه اعتماد به رسانه های ورزشی و اثرگذاری آنها در بین دختران دانشجوی ورزشکار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه اعتماد به رسانه های ورزشی و اثرگذاری آنها در بین دختران دانشجوی ورزشکار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه اعتماد به رسانه های ورزشی و اثرگذاری آنها در بین دختران دانشجوی ورزشکار :

تعداد صفحات:۲۱

چکیده:

تحقیق حاضر در پی دستیابی به رسانه برتر از دید جامعه با توجه به میزان تأثیرگذاری و سطح اعتماد جامعه به رسانه ها می باشد. همچنین بررسی رابطه بین متغیر تأثیرگذاری و اعتماد جامعه به رسانه های ورزشی مورد توجه اینتحقیق است. علاوه بر مطالب فوق، بررسی مؤلفه های متغیر تأثیر گذاری و اعتماد که با توجه به نظریات اجتماعی مختلف در حوزه ارتباطات تعیین شده اند از دیگر اهداف این تحقیق است . جامعه مورد نظر این تحقیق شاملدختران ورزشکار دانشجوی دانشگاههای تهران است که در المپیاد ورزشی دانشجویان کشور حضور داشتند . جامعه نمونه تحقیق با استفاده از جدول کرجسای و مورگان ۱۸۵ نفر تعیین گردید که بطور تصادفی از بینرشته های مختلف ورزشی انتخاب شدند. روش تحقیق از نظر استراتژی توصیفی بود که از نظر مسیر اجرا به شکل پیمایشی انجام گرفت. نتایج پژوهش نشان داد که علی رغم وجود اعتماد عمومی نسبت به رسانه های مختلف ، اماتلویزیون به عنوان مورد اعتمادترین رسانه انتخاب گردید و این نتیجه در مؤلفه های متغیر اعتماد نیز بطور یکسانوجود داشت و همچنین از نظر میزان تأثیرگذاری و همچنین مؤلفه های آن نیز تلویزیون در الویت اول قرار داشت و در هر دو متغیر موبایل در پایین ترین سطح اهمیت بود. بین متغیر اعتماد و تأثیرگذاری همبستگی مستقیم وجودداشت که مبین این نکته است که با افزایش اعتماد میزان تأثیرگذاری رسانه افزایش می یابد . همچنین یافته های تحقیق نشان می دهد که برنامه نود محبوبترین برنامه ورزشی در بین دختران ورزشکار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.