مقاله نگرش های استادان دانشگاه به مفاهیم تکنولوژ های یادگیری و استفاده از آن در طراحی و آموزش


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نگرش های استادان دانشگاه به مفاهیم تکنولوژ های یادگیری و استفاده از آن در طراحی و آموزش دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نگرش های استادان دانشگاه به مفاهیم تکنولوژ های یادگیری و استفاده از آن در طراحی و آموزش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نگرش های استادان دانشگاه به مفاهیم تکنولوژ های یادگیری و استفاده از آن در طراحی و آموزش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نگرش های استادان دانشگاه به مفاهیم تکنولوژ های یادگیری و استفاده از آن در طراحی و آموزش :

تعداد صفحات:۲۲

چکیده:

این تحقیق تجربه آموزش ۱۹ استاد دانشگاه که به آموزش رشته های متفاوت در زمینه های رو در رو و آنلاین را بررسی می کند. از استادان پرسیده شده که چگونه در مورد تکنولوژی های یادگیری فکر می کنند و نسبت به طراحی و آموزش در رشته هایشان در این دو زمینه چه رویکردی دارند. در این تحقیق، از فرآیند طبقه نبدی SOLO (بیکس ۲۰۰۳) ، وابستگی بررسی الگوها از جدول ۲×۲ و روش آماری دقیق و معنی دار فیشر استفاده شد. نتایج نشان می دهد که روشهای کیفی متنوعی از تفکر در مورد تکنولوژی های یادگیری وجود دارد که ارتباط معنی داری با روش های کیفی طراحی و آموزش با استفاده از تکنولوژ یادگیری دارد. نتایج برای آن دسته از استادانی که با تکنولوژی های یادگیری آموزش می دهند و آنهایی که علاقمند به حداکثر رساندن یادگیری برای دانشجویان هستند کاربرد دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.