مقاله بررسی اثر بخشی آموزش راهبردهای فراشناختی در بهبود عملکرد ریاضی دانش آموزان حساب نارسا


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثر بخشی آموزش راهبردهای فراشناختی در بهبود عملکرد ریاضی دانش آموزان حساب نارسا دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر بخشی آموزش راهبردهای فراشناختی در بهبود عملکرد ریاضی دانش آموزان حساب نارسا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر بخشی آموزش راهبردهای فراشناختی در بهبود عملکرد ریاضی دانش آموزان حساب نارسا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر بخشی آموزش راهبردهای فراشناختی در بهبود عملکرد ریاضی دانش آموزان حساب نارسا :

تعداد صفحات:۲۰

چکیده:

بسیاری از کودکان با مشکلات یادیگری در مدرسه روبه رو هستند. و این امر گاهی به شکست تحصیلی، تکرار یک درس، کلاس درس و یا حتی ترک تحصیل منتهی می شود. در بین دانش آموزانی که مشکل یادگیری دارند، کسانی در گروه روان شناختی اختلالات ویژه یادگیری طبقه بندی می شوند. این گونه کودکان از نظر هوشی عقب مانده نیستند، اما در یادگیری برخی از موارد درسی یا درک برخی مفاهیم آموزشی با مشکل جدی مواجه هستند. یکی از نظریه های مربوط به این دسته از کودکان به تفاوت قابل ملاحظه بین ظرفیت یادگیری و پیشرفت تحصیلی اشاره دارد، بدین معنی که بر اساس آزمون های هوشی انجام شده از دانش آموز، انتظار می رود که او از عهده یادگیری دروس و انجام تکالیف درسی پی بینی شده به خوبی برآید، اما نظرات حاصل از پیشرفت تحصیلی وی گویای حقیقت دیگری است. مشکل تشخیص این افراد از کسانی که به علل دیگر از جمله شرایط نامطلوب محیط یادگیری، نداشتن انگیزه یادیگری، تدریس نامناسب تعلیم دهندگان با شکست تحصیلی روبه رو هستند، همیشه وجود داشته است (افروز، ۱۳۸۵).

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.